news08.net/ads.txt

“השתדלתי בשנה האחרונה לשרת אתכם במסירות”

“האירועים הבריאותיים והביטחוניים המתרחשים סביבנו מביאים אותנו לסוג אחר של חשבון, ולרמה עמוקה יותר של מחשבות”, אומר ראש עיריית רחובות, רחמים מלול לרגל יום הכיפורים. לדבריו, “העובדה ש’יצור’ בלתי נראה מסוגל לשבש את מהלכי החיים של כל השוכנים על האדמה, ולגרום למיליונים רבים של חולים ומתים, מעידה יותר מכל על חולשתנו וכמעט אפסותנו מול כוחות הבורא והבריאה”.
“ביום הכיפורים אשתקד וגם ביום הכיפורים הנוכחי אנו עושים חשבון נפש שונה ממה שהורגלנו בשנים קודמות; המאורעות והאירועים הבריאותיים והביטחוניים המתרחשים סביבנו מביאים אותנו לסוג אחר של חשבון, ולרמה עמוקה יותר של מחשבות. האסונות הרבים שפוקדים אותנו והמגפה הארורה, שאינה נעלמת מתוכנו, מביאים אותנו לתובנה פשוטה : העובדה ש״יצור״ בלתי נראה מסוגל לשבש את מהלכי החיים של כל השוכנים על האדמה, ולגרום למיליונים רבים של חולים ומתים, מעידה יותר מכל על חולשתנו וכמעט אפסותנו מול כוחות הבורא והבריאה .  ואז אנו שואלים את עצמנו מהו חלקנו ומהי תרומתנו למדינתנו ולחברה הסובבת אותנו; מה אנחנו עושים כדי שחיינו יהיו טובים וערכיים יותר, ובמיוחד לנו נבחרי הציבור ושלוחיו”.
“האם כיבדנו ולא זלזלנו, האם החמאנו ולא נעלבנו, האם התנדבנו ולא התחמקנו, האם ויתרנו ולא התעקשנו, ועוד תחומים שאולי היה עדיף להתפשר בהם, למען השלום והשלווה … אם נשקיע ביום הקדוש בין התפילות מעט מחשבות ויותר חרטות, נגיע ליום הכיפורים הבא שלמים ושלווים יותר, נהיה שוב בצום פיזי אבל בשובע נפשי ורוחני.
תושבות ותושבים יקרים, בתפקידי הקשה והמורכב השתדלתי בשנה האחרונה לשרת אתכם במסירות, בנאמנות, ומתוך מוטיבציה להמשך פיתוח ושגשוגה של עירנו היפה, והתוצאות נראות לעין כל. אך אם שגיתי ולא התייחסתי כראוי לאחד או אחת מכם- זו ההזדמנות להתנצל ולבקש את הבנתכם. אני מאחל לכם ולבני משפחותיכם שנה מבורכת ובריאה, המשיכו להקפיד על כל ההנחיות כדי שביחד ננצח בע״ה את המגפה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן