news08.net/ads.txt

התאונה הקטלנית במזכרת בתיה: טרם נודעה זהות ההרוג

משטרת ישראל מעדכנת כי טרם נודעה זהות ההרוג בתאונה הקטלנית שהתרחשה לפני זמן קצר במזכרת בתיה

המשטרה עכבה לפני זמן קצר לחקירה נהגת אוטובוס בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית במזכרת בתיה

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במזכרת בתיה במעורבות אוטובוס ואופניים חשמליים. עפ”י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב האופניים שזהותו טרם ידועה ומותו נקבע במקום.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהגת האוטובוס בחשד למעורבות בתאונה.

ממד”א נמסר: בשעה 10:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מאוטובוס בשדרות מנחם בגין במזכרת בתיה.

חובש רפואת חירום במד”א ישראל אזולאי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו רוכב אופניים חשמליים לכוד מתחת לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך כדי חילוצו. לאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו”.

מכבאות והצלה נמסר: בשעה 10:10 התקבל דיווח על תאונת דרכים במזכרת בתיה, דווח על אדם שלכוד מתחת לאוטובוס סמוך לרחוב מנחם בגין ביישוב. צוותי כיבוי וחילוץ של לוחמי אש בפיקודו של מפקד המשמרת רב רשף יעקב כהן הוזעקו למקום האירוע וביצעו חילוץ מורכב. לאחר ריכוז מאמצים לוחמי האש חילצו את הלכוד והוא הועבר להמשך טיפול של כוחות הרפואה במקום.

זהר אלי מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה שגר בסמוך ואליעזר ורצברגר חובש באיחוד הצלה שהגיע אף הוא לזירה מסרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ורוכב אופניים חשמליים שנלכד תחת האוטובוס. כוחות הכיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן