news08.net/ads.txt

התאונה הקטלנית ברחובות: תושב נס ציונה נעצר


המשטרה עיכבה לחקירה לפני זמן קצר נהג משאית זבל החשוד במעורבות בתאונה קטלנית ברחובות במהלכה נהרג הולך רגל. בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על תאונה קטלנית במעורבות משאית זבל והולך רגל. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של הולך הרגל לאחר פעולות החייאה שבוצעו במקום על ידי גורמי רפואה.

הנהג תושב נס ציונה בשנות השישים לחייו עוכב לחקירה עי בוחני התנועה של מרחב שפלה. החקירה נמשכת.

ממד”א נמסר: בשעה 09:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע ממשאית ברחוב הרב יהודה צבי מלצר ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר בשנות ה-60.

חובש רפואת חירום במד”א גד מימרן סיפר: “הפצוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

עיריית רחובות מבקשת לשלוח תנחומים מקרב לב, ומשתתפת בצערה העמוק של משפחת ההרוג שנדרס הבוקר למוות ברחוב מלצר בעיר. העירייה תסייע למשפחה ככל שנדרש.

“לצערנו הרב התקבלה הבוקר הידיעה המרה על דריסתו למוות של הולך רגל שהיה ברחוב מלצר ע״י משאית”, נמסר. “מדובר במשאית לפינוי פחי מיחזור כתומים שמופעלת ע״י חברה חיצונית, המספקת את שירותיה בקבלנות עבור עיריית רחובות. המשטרה חוקרת את האירוע ועיריית רחובות סומכת על חקירת המשטרה. במקביל, העיריה תבדוק גם כן את הנסיבות על מנת לדעת מה קרה ולהפיק לקחים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן