news08.net/ads.txt

התגובה של אבירם דהרי

נשאלתי מדוע לא מצאתי לנכון להשתתף בטקס במיוחד לאור כהונתי המשמעותית במשך למעלה מ-20 שנה כראש העיר השישי של קרית גת בהם הפכתי את קרית גת מפריפריה לאימפריה – מעצמה בכל קנה מידה. ובכן, התשובה היא פשוטה ביותר:

תושבים יקרים,

אתמול התקיים טקס ההשבעה החגיגי של חברי מועצת העיר ה – 15.

נשאלתי מדוע לא מצאתי לנכון להשתתף בטקס במיוחד לאור כהונתי המשמעותית במשך למעלה מ-20 שנה כראש העיר השישי של קרית גת בהם הפכתי את קרית גת מפריפריה לאימפריה – מעצמה בכל קנה מידה.

ובכן, התשובה היא פשוטה ביותר:

לאור העובדה שראש העיר החדש בחר שלא לכבד את עצמו ואת תושבי העיר קרית גת ולציין את שמי בהזמנה הרשמית כדובר בטקס (במסגרת כללי הטקס) והגדיל לעשות כשבחר שלא לתקן את ההזמנה גם לאחר שהערתי לו על כך בצורה מכובדת ודיסקרטית, בחרתי שלא לקלקל את אוירת המעמד האמור להיות חגיגי.

(מעבר לכללי הטקס הדבר צורם במיוחד לאור העובדה שרוב הציבור הכללי בעיר בחר בי ולא בראש העיר הנבחר).

דרך אגב, במסגרת השמירה על חגיגיות הטקס גם בחרתי שלא אני אהיה זה שאגרום לעיכוב הדיון וההחלטה בסעיפי המינויים השונים (במיוחד לא רציתי להיות זה שמעכב את מינוי הסגנים בשכר) עקב הפגמים המהותיים השונים שנפלו בהליכי הזימון לישיבת המועצה.

אני משאיר זאת לשיקול דעת היועץ המשפטי לעירייה כיצד לפעול לתיקון הפגמים ולהכשרת כלל המינויים.

ועכשיו, כאשר הסתיימו הפרסומות והסיסמאות והגיע הזמן לעבוד – אבקש לאחל להנהלת העיר החדשה דרך צלחה לטובת העיר קרית גת ותושביה.

וכפי שהבטחתי – אנחנו נסייע בכל דרך להמשך הצלחתם של העיר קרית גת ותושביה.

לגבי הטקס עצמו, אני חייב לציין שנהנתי מאוד לראות את חברי המועצה (חרדים ברובם וללא ייצוג נשי) והקהל מאושרים בטקס אשר כלל הנחייה מקצועית ומופע מוזיקאלי איכותי של כנרית מדהימה.

ודרך אגב זו השבת הראשונה שחברי הקואליציה הם האחראים על הפעילות העירונית – והחל מהשבת הזו יוכל הציבור (ובמיוחד האברכים והתלמידים הרכים של בית רבן) לבחון הלכה למעשה את האימרה הידועה – ״כאשר הם צעקו: שבת !! למה הם התכוונו?
שבת שלום טובה שקטה ומבורכת,

אבירם דהרי
ראש העיר השישי של קרית גת

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן