news08.net/ads.txt

התושבים מבקשים פתרון: יו”ר הוועדה לביטחון פנים, מירב בן ארי ביקרה ברמלה

ח”כ מירב בן ארי ויו”ר הוועדה לביטחון פנים ביקרה היום (ראשון) לסיור עבודה בעיר רמלה, בעקבות רצף האירועים הביטחוניים האחרונים.

במהלך הסיור נפגשה עם נציגות תושבים מהשכונות השונות, ושמעה על המשימות והאתגרים איתם מתמודדים תושבי העיר מאז הפרעות בחודש מאי ועד היום. בסיור השתתפה מולו ביסט בתו של דסטאו ביסט ז”ל שנדרס למוות ע”י פורעים ערבים, שתיארה את העוול והכאב הנוראי והמתמשך, שנעשה למשפחה ואת ההתנהלות ההזויה של גורמי החוק בתיק.

בפגישה הוצגו לראשונה לח”כ בן ארי סיכום ונתונים לצד סיפורים אישים של הפרעות הקשות שהתחוללו ברמלה במאי, הרחק מעיני התקשורת. הודגשו התייחסותם ותפקודם של הרשות המקומית ותחנת משטרת רמלה בשעת חירום.

כמו כן הורחב על המצב המורכב כיום. במהלכו נשמעים יריות לאורך כל שעות היממה, אירועי הצתות, הצקות ואיומים על בסיס יומיומי, ותחושות של חוסר ביטחון אישי קשות במספר שכונות בעיר. תושבי העיר הציעו תוכניות עבודה ודרכי פעולה על מנת להשיב סוף סוף את הביטחון והשקט לעיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן