news08.net/ads.txt

התושבים מתלוננים: “מה זה הפיצוץ המחריד?”, “זזו כל החלונות בבית”; המוקד העירוני: “אין לנו מידע לגבי זה”

פיצוצים עזים שמרגישים תושבי רחובות בכל חלקי העיר – כנראה מפעילות של חיל האוויר – אינם מעודכנים במוקד העירוני 106. לפני מספר שעות נשמעו רעשים על קוליים בעוצמות גדולות שהרעידו את השכונות – אולם אף אחד לא עדכן דבר, גם לא אחרי האירועים ולתושבים אין מענה.

התושבים העלו את הנושא בקבוצת הפייסבוק הפופולרית “איך אתה יודע שאתה רחובותי” ודיווחו כי שמעו את הקולות גם בגדרה, עקרון, ראשון לציון ואפילו בבית שמש. תושבי רחובות מכל השכונות תהו אף הם לפשר הקולות העזים. “רחובות החדשה רעדה” ציינה גולשת, אחרים כתבו: “בדרך יבנה נשמע חזק”, “גם במרכז העיר”, “עכשיו כמה פעמים”, בנווה אלון רעד הבניין!!! עכשיו היו עוד כמה”, “גם במרכז העיר, על יד הקניון, בומים חזקים”, “חשבתי אני מדמיינת ממש זזו לי כל החלונות בבית!”, “2 פיצוצים חזקים במזרח רחובות” וגולש נדיב הסביר: “לפי ההיגיון זה יכול לקרות רק מפיצוץ באוויר, אולי ניסוי של הצבא”, אחרת השיבה “הבנתי שיש תרגיל של צהל”.

בעוד התושבים מנסים לנחש מה קורה בעיר, ומאין הפיצוצים בעיקר בימים בהם דקירות, מקרי רצח ואפילו מטען חבלה שהונח רק אמש מבהילים את הציבור למוקד העירוני – אין פיתרון.

היום שוחחנו עם נציגת המוקד העירוני, שלא הבינה כלל על מה אנו מדברים והשיבה: “אין לנו מידע לגבי זה, תפנו למשטרה”, אמרה. בכל מקרה, יצוין כי ככל הנראה מדובר בתרגיל פתע של הרמטכ”ל החדש, אביב כוכבי. דובר צה”ל דיווח היום: “הבוקר החל תרגיל פתע בהפעלה מטכ”לית של כוחות רב זרועיים בהם – כוחות רגליים, שריון, ארטילריה ואוויר. התרגיל יבחן מוכנות אופרטיבית לתרחישי לחימה שונים ובפרט לרצועת עזה. התרגיל עתיד להסתיים ביום שלישי. נדגיש כי התרגיל תוכנן כחלק מתוכנית האימונים ונועד לשמירה על כשירות וכוננות הכוחות”.

(בתמונה: הרמטכ”ל החדש בביקור הפתע, צילום: דובר צה”ל)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן