news08.net/ads.txt

התחדשות עירונית בנס ציונה. בוקסר:”התחלת הבנייה בבן צבי בתוך שנה

 

כנס שיתוף ציבור חגיגי התקיים במתחם ההתחדשות העירונית ׳הטייסים׳ בשכונת בן-צבי בנס-ציונה, בהשתתפות עשרות רבות של משפחות, נציגי הדיירים, ראש העיר שמואל בוקסר, מנהלת מינהלת התחדשות עירונית לנה פייפרמן ונציגי היזם – חברת ׳הכשרת היישוב׳.

בכנס, שהתקיים לאחר שהוגשה התוכנית להפקדה על-ידי הוועדה המחוזית, הוצגה לדיירים התוכנית הכוללת לחידוש המתחם, המתפרס על פני 16.5 דונמים ועתיד לכלול במסגרת התוכנית להתחדשות עירונית 387 יחידות-דיור חדשות. את הדירות הוותיקות שנבנו בשנות ה-60׳ של המאה הקודמת יחליפו על-פי התוכנית החדשה דירות חדישות, אשר עתידות לכלול ממ”ד, מרפסת רחבה, מעלית וחנייה תת-קרקעית.

לפי מדיניות ראש העיר בוקסר השכונה המתחדשת תשמר את צביונה, יישמר המרחק בין המבנים, יפותח פארק רחב-ידיים עם דרכי גישה לגינת ׳גרנד קוויל׳ וייווצר קו עירוני הממשיך את הרחובות יפה-נוף והכלנית. בנוסף, תוכנית הפיתוח החדשה של המתחם נבנתה תוך שמירה על הסביבה והמרחב הירוק ותכלול שבילים יעודיים לרוכבי אופניים וכן שטח ציבורי, לרווחת האוכלוסייה. במהלך הכנס הוצגה לדיירים תכנית הבינוי המפורטת – פריסת הבניינים וגובהם. הבניינים החדשים יהיו בני 8.5 קומות בלבד לכיוון רחוב הטייסים, ומבנים בגובה של כ-12-13 קומות לכיוון הפארקים והשטחים הציבוריים הפתוחים. לפי לוחות הזמנים המשוערים שהוצגו לדיירים, הבנייה תחלה בעוד שנה ותארך כ-40 חודשים.

דניאל נמרודי מ׳הכשרת הישוב׳ הודה לראש העיר בוקסר ולצוות המינהלת העירונית על התמיכה בפרויקט וההירתמות להצלחתו, ושיבח את נציגי הדיירים שפעלו מול החברה ומול כלל הדיירים לקידום ההסכמות לפרויקט: ״אנחנו מבינים שהבית שלכם הוא מפעל החיים שלכם, יש בו זיכרונות וקשר סנטימנטלי, ויחד עם זאת אלה בתים ישנים בני עשרות שנים. הגיע הזמן להתחדש ולהעלות את איכות החיים שלכם. עברנו אבן דרך משמעותית עם הפקדת התוכנית, ואנחנו נערכים לעבודה על היתרי הבנייה”.

ראש העיר, שמואל בוקסר: ״הבטחתי שנפעל לחידוש השכונות הישנות וזה מה שאנחנו עושים. יש לנו 8 מתחמים בהם אנחנו מקדמים התחדשות עירונית. מתחם הטייסים הוא הראשון ופורץ את הדרך. בזמן שיא, תוך פחות משנה, הועדה המחוזית אישרה להפקדה את הפרויקט. עבדנו ביחד עם כלל השותפים. בסך-הכל נבנה תחת ההתחדשות העירונית 3,000 דירות חדשות בנס-ציונה, מתוך מטרה לתת לתושבים הוותיקים איכות חיים – ולזוגות צעירים בעיר את האפשרות לקנות כאן דירה״.

שלמה אלון, נציג התושבים: ״תודה לכל השותפים ותודה מיוחדת לראש העיר שמואל בוקסר שהלך איתנו לאורך כל הדרך, נלחם לקידום הפרויקט וידע לקבל החלטות אמיצות שהצליחו לייעל ולקצר את התהליך, תוך חשיבה כוללת גם על תוכניות הפיתוח של כלל המתחם והשטחים הציבוריים. יש לי ניסיון מקצועי עשיר בקידום פרויקטים דומים מול הוועדות. זה תהליך שלוקח הרבה מאוד זמן. לשמחתנו שיתוף הפעולה עם העירייה ועם ראש העיר באופן אישי תרם לקידום התהליך במהירות חסרת תקדים״.

נכחו במפגש עו”ד זיו כספי ממשרד ׳גינדי-כספי׳, אורי גבאי – מנהל הנדסה ב׳הכשרת הישוב׳, נדב אלקבץ – מנהל תחום דיירים ב׳הכשרת הישוב׳. תוכנית ההתחדשות של מתחם הטייסים עתידה לכלול 20% דירות קטנות, בנות 3 חדרים, אותם יוכלו לרכוש זוגות צעירים. מתחם הטייסים הוא אחד מתוך 8 מתחמי התחדשות עירונית אותם מקדמת עיריית נס-ציונה במסגרת מנהלת התחדשות עירונית בשנתיים האחרונות. בשנה האחרונה הומצאו להפקדה 5 מתחמים: בן-צבי/הטייסים, בן-צבי/הסתדרות, מרגולין, העצמאות ונחמיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן