news08.net/ads.txt

התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן (עד ה-27/1/22)

פותחים את השבוע עם התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן (עד ה-27/1/22)

טלה:

מצב רוח אפרורי. עייפות של הנפש ורצון למנוחה. ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים בשלב של חיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין . בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר.

שור:

פעולות כלכליות ועסקיות מקבלות אנרגיה חיובית עבודה חדשה או. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבות בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל שור – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר, בעזרת השם בשורות טובות יגיעו.כמו כן, זהו זמן טוב לימודים והכשרה מקצועית. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. קושי להיכנס להריון נובע מלחץ פסיכולוגי. רוגע ואמונה יעזרו ב”ה לזרע להשריש ולהיקלט בצורה יעילה יותר. (עשיית הילינג קבלי והעזרות בטיפול באנרגיות יכול בהחלט לסייע להצלחת התהליך) לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

תאומים:

היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה כי תוכלו להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. היכולת להיאבק על מה ששלכם מצריכה מכם להיעזר בהמון אסרטיביות ואפילו קצת חוצפה לא תזיק (אבל רק קצת.) עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה ואתם פגיעים יותר. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה, הדבר ישפר את הרגשתכם. שבוע מבורך, חג אילנות שמח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

סרטן:

יש לכם חשק להיעלם ולהיות קצת לבד עם עצמכם. תהליך זה מצביע על כך שרבים מכם חווים ירידה חדה ברמות האנרגיות שבגופם, לכן תדרשו השבוע לכל הסבלנות אשר תוכלו לגייס לעזרתכם. הלחץ בו אתם מצויים גורם לכך שאתם חסרי סבלנות וממהרים לכעוס על כל דבר ועניין. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותבחרו לאמץ גישה מתונה יותר שבבסיסה ההבנה שברכות ובנועם תשיגו יותר, תוכלו להתמודד ביתר הצלחה עם המטלות שניצבות בפניכם. בעבודה: התחושה שמקום העבודה שלכם הפך לקר ומנוכר, מורידה לכם את החשק לחייך. בסך הכול מרוצים מכם ויש מי שמקנא בכם על הצלחתכם ומנסה להמעיט מערכה. התייחסותכם הפסיבית לנושא היא התשובה ההולמת ביותר. בבית: אתם חשים צורך לסדר ולרענן את הבית. רכישה של רהיט או פריט נוי כזה או אחר תגרום לכם נחת ותשפר את הרגשתכם. זוגיות: כבר זמן רב שבתחום זה לא קורים לכם דברים מרגשים, הגישה הפסיבית בה אתם נוקטים איננה יעילה ואינה תורמת במאום לשיפור המצב. על מנת ליצור את השינוי המתבקש בכל הקשור לתחום הזוגי, ממליצים לכם הקלפים להכניס ולשלב מעט רוחניות ורומנטיקה אשר בסופו של תהליך ישפיעו לטובה על ענייני הרגש לנשואים שביניכם וגם לאלו הכמהים לזוגיות ואהבה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: בורות היא מחסום אדיר לצמיחה. שמירה על ראש פתוח ויצירתי זהו מנוף אדיר לפריחה.

אריה:

המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע לא קל צפוי לבני מזל אריה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד כוויתים שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

בתולה:

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. האתגר השבועי שלכם: “סור מרע” להשתדל בשבוע זה לשרש הרגל שלילי שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מאזניים:

השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי הגיע העת להבין, שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל מאזניים (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים, בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר. לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע מבורך, חג אילנות שמח ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

עקרב:

שבוע מורכב בפתח. חוסר שקט נפשי מטריד את מנוחתם של רבים מבני מזל עקרב והתחושה הכללית שעוטפת אתכם היא תחושה של עייפות, חוסר אנרגיה וחולשה. אל תסתפקו בקבלת התחושות הללו כמובן מאליו. עליכם לשאול את עצמכם מדוע אתם חשים כך ולמה? הבנת הגורם תאפשר לכם להבין מה עליכם להפיק מהתהליך בו אתם מצויים ומה התועלת או החוסר תועלת בעשייתכם (רווח והפסד). רק לאחר הבנת הדברים תוכלו להתחיל וליישם את השינוי לו אתם מצפים בהצלחה הראויה. בבית: מתיחות על רקע כספי עשויה להוביל למחלוקת ולויכוחים עם בני הבית. תהליך זה גורר בעקבותיו תחושות לא נעימות שמציבות אתכם בנקודה שמצריכה מכם למצוא את שביל הזהב שיאפשר לכם לרצות את כל הנוגעים בדבר. בריאות: חולשה בריאותית וירידה באנרגיות מסמלות לכם כי היגיע העת להתייחס לגופכם בצורה קצת יותר מכובדת. הקפדה על תזונה נכונה, פעילות גופנית מתונה ומנוחה יכולים לחולל את השינוי ולהשיב לגופכם את הכוחות הדרושים לפעילות סדירה ותקינה. כמו כן עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יכולה להעניק לכם את הויטאליות החסרה. זוגיות: חוסר סבלנות והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, גורמים לירידה במוטיבציה הזוגית. מהמקום הזה הדרך לריחוק ולקרירות קצרה ביותר. כדי להיחלץ ממצב זה יהי עליכם להכיר בעובדה שזוגיותכם זקוקה לעזרה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: הנתינה אינה חייבת להתבטא רק בכסף, אלא בכל דבר שמגיע מתוך השפע שלכם. הנתינה שלכם היא החגיגה של השפע שלכם. זהו מעשה של הכרת תודה אקטיבית. אתם מוקירים תודה בצורה פעילה בכך שאתם משתפים משהו מכם עם האחרים.

קשת:

שבוע טוב בפתח. הרבה תשוקה ורצון להיות שייך מובילים להתחברות חברתית ומינית. הימנעות מחשיבה שלילית היא המפתח לשינוי וצמיחה. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

גדי:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של “מזל” אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב”ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

דלי:

התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות. השבועות הקרובים קשים יותר בעבורכם והעומס שמוטל עליכם גורם ללחצים רגשיים ונפשיים כאחד. ניתן לומר למעשה שהחששות, הדאגות והלבטים איתם אתם נאלצים להתמודד, מדירים שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל דלי מצויים בתקופה בה ברמה כזו או אחרת הם חשים בדידות והם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מכם להתחבר אל שמחת החיים בה התברכתם. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: רבים מבני מזל דלי מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם. יום הולדת שמח, שבוע שקט, טו’ בשבט שמח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: אהבה זה כמו סוכר, זה נמס וזה נגמר. החכמים ממתיקים את אהבתם לעיתים דחופות. בעזרת חיוך, הבנה, מילה טובה חיבוקים ואהבה.

דגים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם הרגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם ואף גורמים לכם לתחושה שבן הזוג שלכם אינו ישר אתכם. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. שבוע נפלא והשם אתכם!! הכוונה רוחנית: הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות.

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן