התיעודים מהמפגש הראשוני של החטופים עם משפחותיהם

13 החטופים ששבו הבייתה עברו הערכה רפואית ראשונית, מיה רגב פונתה לבית חולים סורוקה והאחרים יצאו לבתי החולים שם התאחדו עם בני משפחותיהם

להלן תיעוד מהמפגש הראשוני של החטופים עם משפחותיהם, בשובם לשטח ישראל הלילה

עדי ויהל שהם


שירי ונוגה וייס

המפגש הראשוני בין אמילי הנד לאביה

המפגש הראשוני בין הילה רותם שושני ודודה

מיה רגב שנחטפה לעזה ושוחררה לישראל – הועברה לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, זאת מאחר והיא זקוקה לטיפול רפואי דחוף. אחיה עדיין בשבי החמאס.

מירית רגב, אמה של מיה רגב: אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה.

ממשרד הבריאות נמסר:

‏‎‏‎משרד הבריאות מעדכן כי לאחר כ-7 שבועות בשבי בעזה הגיעה הערב לבית החולים סורוקה אישה צעירה. מצבה יציב. בני משפחתה הממתינים לה בביה”ח יפגשו אותה בהתרגשות רבה. גם הצוותים הרפואיים המתכוננים כבר זמן רב לשובם לא יכולים לעצור את התרגשותם. בביה”ח היא תקבל טיפול רפואי ונפשי וכל צורך אחר שיעלה.

‏‎‏‎אנו מבקשים להזכיר כי אלו רגעים רגישים עבור השבים והמשפחות ואנו מבקשים לשמור על פרטיותם. משרד הבריאות שמח מאוד על חזרתם הביתה ומייחל לחזרתם המהירה של כל שאר החטופים.

‏‎‏‎  מבית החולים סורוקה נמסר:

כמו תמיד, סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי נענה לאתגר הלאומי ואנו נרגשים מהזכות לטפל בשבות ובשבים ולהעניק להם את המעטפת הרפואית והמקצועית הנדרשת בהתאם למצבם, בתנאים המתאימים והטובים ביותר.

הטיפול ניתן במתחם ייעודי ומבודד שהוכשר לקבלתם בהתאם לדרישות על פי נוהל קליטת השבים. המתחם אובזר במכשור הרפואי הנדרש ובציוד אישי שהוכן בערכות ובתיקים אישיים.

בתוך המתחם קיימים חדרים נפרדים למטופלים ולבני משפחותיהם המורשים להיכנס, לקבלם, להיות לצידם ולתמוך בהם ברגעים משמעותיים אלו.

צוות רב מקצועי ייעודי הוכשר לעסוק בטיפול בשבים. צוותי סורוקה מאחלים לכולם בריאות איתנה ומייחלים לחזרתם של כל החטופים.

המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא קיבל 4 שבים, אזרחים תאילנדים למתחם המיוחד שהוכן מבעוד מועד.

צוותי רפואה, סיעוד ועובדים סוציאלים, יחד עם צוותי ההנהלה קיבלו אותם בחיבוק וחום. הם נבדקו ע”י הצוותים הרפואיים ומצבם יציב.

◼️ שתפו – רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן