news08.net/ads.txt

התכנסה וועדה למיגור אלימות, סמים ואלכוהול

חדשות 08 גדרה

החודש התכנסה הוועדה למיגור האלימות, הסמים והאלכוהול בראשותו של ראש המועצה, יואל גמליאל.

הוועדה מתכנסת מספר פעמים בשנה והפעם הוצגה בה תכנית מקיפה שהוכנה לבקשת היו”ר על ידי גלית דניאל, מנהלת אגף חברה וקהילה, המובילה את היחידה למניעת התנהגויות בסיכון. התכנית יישובית ומקיפה וכוללת אכיפה, רווחה, חינוך פורמלי, חינוך בלתי פורמלי ושיתוף הורים. מהנתונים שהוצגו בפני הועדה ע״י הגופים המקצועים אפשר לומר בגאווה כי גדרה היא מקום בטוח ואיכותי, עם בני נוער נהדרים וחינוך מוביל – עם זאת, התכנית היישובית והמועצה ימשיכו לספק את כל המשאבים הנדרשים כדי שכל תושב ירגיש בטוח מראשון הילדים ועד אחרון הקשישים. הוועדה התכנסה כדי לבחון את תמונה המצב, לקבל דיווח מהמשטרה וממחלקת הרווחה, לחדש דרכי טיפול, הסברה והטמעה נוספת דרך מערכות החינוך.

גדרה מדורגת בתחתית הרשימה במקרי אלימות אצל בני נוער, עובדה המצביעה על חוזק מערכת החינוך, הערכים והאוכלוסייה המתגוררת ביישוב.

“אני מבקש להודות לכל חברי הוועדה ולכל העוסקים במלאכה שתורמים לכך שגדרה ממשיכה להוביל באיכות החיים. קיבלנו סקירה מקיפה ואני שמח שתמונת המצב הנוכחית מצוינת ונעשה הכל שכך יישאר גם בהמשך”.

 

צילום: מועצת גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן