news08.net/ads.txt

“התמונה החינוכית” ברחובות: 100% זכאות לבגרות באורט ע”ש מקס שיין ובאמי”ת הלל, שיעור האלימות ברחובות קטן מהממוצע הארצי

משרד החינוך מפרסם היום (ראשון) את המשך נתוני התמונה החינוכית – זכאות לבגרות לפי בתי ספר. בין הנתונים זוכה רחובות לאזכורים מובילים: באורט ע”ש מקס שיין עומד אחוז הזכאים על 100%, כך גם בחמ”ד אמית הלל.

אחוז הזכאים ל-5 יחידות מתמטיקה עומד על למעלה מ-53% בישיבת אמי”ת עמיחי. משרד החינוך בחן גם את המוסדות בהם מחוייבי הגיוס מתגייסים באופן מלא מקרב הבנים. באורט ע”ש מקס שיין 100% מתגייסים מקרב הבנים. באולפנת צביה שיעור התנדבות  לשירות לאומי/ אזרחי בקרב נשים  עומד על למעלה מ-90%.

הנתונים הללו מצטרפים לנתונים משמעותיים נוספים כולל העליה בזכאות לבגרות בכל הפרמטרים שנמדדו, כאשר מהפרסום עולים עוד כמה נתונים מעניינים: בכל הקשור בערכים ואקלים חינוכי, עולה כי שיעור המעורבות במקרי אלימות ברחובות (5%) נמוך יותר מהשיעור הממוצע הארצי (7%). לפי נתוני “התמונה החינוכית”, 7% מן התלמידים דיווחו על מעורבות באירועים אלימים בבית הספר, ירידה של 1% לעומת השנה שקדמה לה. עם זאת, לפי ה-OECD, שיעור האלימות בבתי הספר בישראל גבוה פי שישה לעומת הממוצע ביתר המדינות החברות בארגון.

בנוסף, ברחובות שותפות ההורים בבתי הספר (83%) היא בשיעור גבוה יותר מהממוצע הארצי (76%). נתונים איכותיים נוספים נרשמו גם בתחום הנוגע לצוותים החינוכיים ושביעות רצונם: בנושאי קליטה וליווי של עובדי הוראה, שביעות רצון המורים מבית הספר ועבודה שיתופית של הצוותים – גבוה הממוצע ברחובות מהממוצע הארצי.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום אינו מופתע מן הנתונים הללו. “השקעה וליווי צמוד מביאים לתוצאות”, אומר בלום. “אנחנו מעורבים בפרטים ותומכים בבתי הספר מקרוב. אנחנו שמחים לראות שגם בתחומים שאינם ציונים, רחובות מובילה. נמשיך להעניק להם ולבתי הספר את מלוא התמיכה, הן בליווי והן במשאבים”.

מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן הוסיפה: “אנו מודים לצוותים החינוכיים בבתי הספר על עבודתם המסורה עם תלמידי רחובות. אנו מברכים על העבודה השיתופית של צוותי המורים בתוך מוסדות החינוך ומאמינים כי עבודת צוות מניבה את התוצאות האופטימליות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן