news08.net/ads.txt

התמונות מדברות בעד עצמן: הצלחה מסחררת של פסטיבוק ברחובות!

שוב הצלחה מסחררת: מאות אנשים הגיעו לפסטיבוק במתחם היקב שיזמה זו השנה חברת המועצה-איטל בציר אלשיך. תושבי העיר והשכונה נהנו מדוכנים של הכנת סימניות מספרים ישנים , דוכן לממכר לימונדה ודברי מאפה ביתיים שנמכרו על ידי ילדי השכונה במחיר של 2 שקלים, דוכן הרשמה חינם ל-iCast , האזנה לספרים מוקלטים לחודש ימים ואוזניות. הקטנטנים וילדי הגן היו מרותקים להצגה של הבובאית והשחקנית הרחובותית-ענת גייגר , בהצגה החדשה פרי יצירתה -“מרק סיפורים”.

בציר אלשיך הזמינה את תושבי העיר והשכונה לבקר גם אחרי האירוע בספרייה שהוקמה בכניסה למתחם היקב על ידי המרכזים לצדק חברתי ואביב שדה לזכר אשתו הדר שדה, תושבת השכונה שנפטרה בטרם עת. בציר אלשיך הוסיפה: “תודה לראש העיר, למנכל העירייה על הרוח הגבית, לאיל פרנקל- מנכל העירייה, למפיקה הנהדרת-מיכל וולקני גולן , שרון איאש הנפלאה- מנהלת שיווק מוזיאון מרכז מורשת ולאולפני רחובות”. אמשיך להיות קשובה לצורכי העיר ולקיים אירועים קהילתיים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן