התמקצעות לאנשי חינוך פסיכולוגים ועובדים סוציאליים בלוד

בתמונה: יום עיון מעשיר באולם הכנסים בעירייה, מגוון מרחב של אבחונים וטיפולים בתחום הנפש

עשרות צוותי חינוך, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מהמסגרות השונות בלוד, השתתפו ביום עיון מרתק ומעשיר בנושא “התמצאות בנבכי האבחון הפסיכולוגי והפסיכודידקטי”.

יום העיון נערך מטעם ‘השירות הפסיכולוגי החינוכי’ באגף החינוך של עיריית לוד, והתקיים באולם הכנסים בבית העירייה החדש. במהלך הכנס נהנו הצוותים המקצועיים מהצגה מרתקת ומרגשת של תיאטרון הקיבוץ – “השיטה של ג’ורדן”, הצגה העוקבת אחרי קשייה של ילדה המתמודדת עם לקות למידה. את ההצגה הביאה יונית סיבוני – מנהלת מחלקת רווחה חינוכית. לאחר מכן, העבירה הפסיכולוגית טלי מסיקה הרצאה מקצועית על סוגי האבחונים השונים, הגדרות שונות ללקות למידה ודרכי הטיפול השונים. “התכנסנו ליום מלא בתוכן וידע מקצועי, עם מיטב התכניות וההרצאות”, אמרה אחת המשתתפות ביום העיון. “דנו יחדיו בנושאים העומדים על הפרק בעבודתנו השוטפת בתחום הנפש ברחבי העיר לוד, וכסיוע לתושבים רבים במגוון רחב של אבחונים וטיפולים. הכנס החדיר בנו כוח לעשייתנו הלאה, למען הציבור”.   המשתתפים הודו לראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, ממלא-מקומו ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש, מנהל אגף החינוך – שלום עזרן, מנהלת השפ”ח – הדס שוורץ ומנהלת מחלקת רווחה חינוכית – יונית סיבוני, על הפקת הכנס החשוב והמעשיר.

צילום: עירית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן