news08.net/ads.txt

התנועה לטוהר המידות לראש הממשלה: יש לפטר את השרה גילה גמליאל

התנועה לטוהר המידות פנתה היום (רביעי) לראש הממשלה, בהמשך למכתבה בעניין השרה גילה גמליאל, בדרישה לפטר את השר אביטן ואת השרה גמליאל, שהפרו את תקנות הקורונה.

אתמול נחשף כי השר אביטן חיתן בני זוג בחתונה בת עשרות משתתפים, וזאת בניגוד להנחיות הקובעות מגבלת התקהלות של עשרים איש במרחב הפתוח. במכתב ציינה התנועה כי יש לשים סוף לנזק הרב שנגרם לאמון הציבור בפעילות הממשלה, הנובע מחוסר נכונותו של ראש הממשלה לפעול כנגד יועציו הבכירים ושרים בממשלתו אשר מפרים באופן בוטה את ההנחיות שהממשלה עצמה אישרה.

ההתנצלויות של השרים לאחר שנתפסו בקלקלתם על ההפרה הגסה והעדר סנקציה חריפה מלמדת את האזרחים כי עיקר תשומת הלב צריכה להיות איך לא להיתפס ולא איך להימנע מחריגה ולהקפיד על קלה כחמורה. אין כל משמעות להתנצלות השרים הבאה לאחר החשיפה בתקשורת ויש לפטרם מיד.

עוד ביקשה התנועה מראש הממשלה “להבהיר בפומבי כי ממשלת ישראל לא תסבול הפרה של  התקנות, שהיא עצמה קבעה, בידי השרים החברים בה”. אחרת, לא תוכל הממשלה לשקם את אמון הציבור החיוני כל כך בתהליך היציאה מהסגר ומעבר לשגרת חיים בצל נגיף הקורונה, כפי שהגדיר זאת ראש הממשלה עצמו.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן