“התפללנו כל הזמן וקיווינו שהסוף של מישל יהיה אחר”

מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, והעיר שדרות כולה קיבלו הבוקר בצער את הידיעה על חילוץ גופתו של מישל ניסנבאום, תושב העיר, מרצועת עזה.

“התפללנו כל הזמן וקיווינו שהסוף של מישל יהיה אחר והוא יחזור למשפחתו האוהבת, לבנותיו חן ומיכל, לנכדיו ואלינו בשדרות”, אמר דוידי.

“מישל לא חשב פעמיים בבוקר שמחת תורה כשבתו התקשרה אליו וביקשה ממנו לחלץ את נכדתו מבסיס אוגדת עזה ברעים, שם שהתה עם אביה הקצין. לצערנו, הוא נתקל במחבלים השפלים באזור מפלסים ומאז לא נודעו עקבותיו, מלבד העובדה שהוא בעזה. בשעה קשה זו אנו מחבקים את המשפחה היקרה ונמשיך לעטוף אותה ולחבק אותה.

חשוב גם להוקיר את פעילותם המסורה של כוחות צה”ל והשב”כ שהביאה לכך שגופתו של מישל ז”ל חולצה מעזה יחד עם גופותיהם של חנן יבלונקה ז”ל ואוריון הרננדז ז”ל.
יהי זכרם ברוך”.

מישל ניסנבאום (59) משדרות, אבא לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, כשאת הקטן ביניהם לא זכה להכיר. מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים. מישל, איש משפחה מסור, עלה לארץ בגיל 13, היה איש רב פעלים, אשר לצד עיסוקיו גם התנדב במד״א ובמשמר הגבול.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם הביע את צערו העמוק על מציאת גופותיהם של החטופים בהם מישל ניסנבאום ז״ל, אשר משפחתו מתגוררת באשקלון:

״כואבים ודואבים את הידיעה על מציאת גופתו של החטוף מישל ניסנבאום ז״ל ביחד עם חנן יבולנקה ואוריון הרננדז ז״ל. מישל, איש משפחה מסור, חבר אהוב וציוני אמיתי, נחטף בשעה שנסע לחלץ את נכדתו מאוגדת עזה בשבעה באוקטובר. לבנו עם בנותיו של מישל, תושבות העיר אשקלון, שלא הפסיקו לרגע לקוות ולהאמין לסוף אחר, טוב יותר.

עיריית אשקלון תעמוד לצדן ותסייע להן בכל הנדרש בשעות קשות אלו. נמשיך להתפלל לשלומם ולשובם הביתה של כל החטופות והחטופים״.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון \ באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן