news08.net/ads.txt

התפתחות בפרשת הדקירות ברחוב חורב

התפתחות בפרשת הדקירות ברחוב חורב בעיר אילת.

בתחילת השנה החדשה, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות קטטה בת ארבעה מעורבים ברחוב חורב. המודיע דיווח למוקדנית כי במקום המולה רבה, ישנם נפגעים וכי הבחין כי בכתמי דם גדולים על בגדיו של אחד המעורבים.

שוטרי הסיור של משטרת מרחב אילת הוזעקו למקום, בהגיעם לזירת האירוע, הספיקו המעורבים לברוח מהמקום. בפעולות איתור מהירות, הצליחו השוטרים תוך דקות ספורות לאתר את ארבעת המעורבים ולהביאם לחקירה. מחקירת האירוע עולה כי קטטה שהחלה בין שניים, הובילה לדקירה באמצעות שברי בקבוקי זכוכית, ולמעורבותם של שניים נוספים, בתוך כך נטל חשוד נוסף שהיה מעורב באירוע סכין מסופרמרקט שקיים במקום ותקף עימה וגרם לפציעתו של אחד המעורבים.

כל הארבעה תושבי אילת בשנות השלושים לחייהם. מעצרם של הארבעה הוארך מעת לעת, היום (שישי) הודיעה חטיבת התביעות של משטרת ישראל שלוחת אילת, על כוונתה להגיש כנגד שניים מהם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן