news08.net/ads.txt

התפתחות בפרשת מעשי השוד האלימים כלפי גברים באילת

משטרת ישראל האריכה מעצרם של החשודים באירועי השוד שביצעו כנגד גברים עימם תיאמו מפגש מדומה באמצעות אפליקציית ההיכרויות “גריינדר”. אתמול הובאו לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום באילת שני החשודים הקטינים, היום הובאו בפני בית המשפט שלושת החשודים הבגירים. מעצרם של כל החמישה הוארך עד יום חמישי, 19.5.22. בעקבות פרסום מעצרם, הגיעו למשטרת אילת דיווחים נוספים על אירועים דומים.

נזכיר כי בשבוע שעבר, בעקבות חקירה סמויה שמנהלת המשטרה, עצרו כוחות משטרת אילת חמישה חשודים בביצוע אירועי שוד אלימים בעיר אילת. החקירה החלה עם קבלת תלונות בגין מעשי שוד אלימים של גברים שקבעו, כל אחד בנפרד, להיפגש עם החשודים דרך אפליקציית היכרויות “גריינדר”. עם הגעתם למפגש המדומה, החשודים תקפו את הקורבנות, גנבו מהם את רכושם ואיימו עליהם לבל ידווחו אודות האירוע, שכן אם יעזו לעשות כן, יוגשו נגדם תלונות שווא אודות תקיפה מינית כנגד קטינים.

ממשטרת ישראל נמסר: ״אנו קוראים לקורבנות נוספים שנפגעו באירועים דומים, להגיע בהקדם לתחנת המשטרה הקרובה לביתם או למשטרת אילת״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן