news08.net/ads.txt

התקיים דיון בנושא תכנית העבודה לשנת 2019 בתחום הצרכים המיוחדים

פורום בעלי מקצוע בנושא צרכים מיוחדים התכנס על מנת לדון בפעילות לשנת 2019

המועצה המקומית גן יבנה פועלת בהתאם לסקר הנגשה יישובי שהתבצע כבר בשנת 2016. מאז, ראש המועצה, דרור אהרון, מכנס מידי רבעון את כלל בעלי המקצוע בתחום הצרכים המיוחדים על מנת לבצע מעקב אחר ביצוע המשימות, איתור חוסרים ומתן מענים.

בשבוע האחרון התכנס הפורום לישיבה על מנת לדון בתכנית לשנת 2019. הישיבה נוהלה על ידי ראש המועצה ונכחו בה נציגי מחלקת הרווחה, מחלקת החינוך, מתנ”ס גן יבנה ורכזת תחום צרכים מיוחדים במועצה ובמהלכה הוצג מבנה הפורום המלא כולל בעלי התפקידים בו, הוצגו ונידונו נושאים חשובים שעלו במסגרת הפגישות עם מנהיגות ההורים, הוצגה מצבת כוח האדם מטעם המועצה המופנית לטיפול באוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים, המענים הקיימים עבורם במחלקות השונות, התקציבים המושקעים מידי שנה בתחום ועוד.

בין היתר, הנוכחים העמיקו בנושא התעסוקה וראש המועצה ביקש לבדוק את ההיתכנות להקמתו של מרכז תעסוקה עבור בעלי צרכים מיוחדים ביישוב. בנוסף, דובר על המשך שיפור הנגישות ברחבי המועצה כחלק מסקר ההנגשה, עידוד שילוב בתנועות הנוער ובדיקת האפשרות לקיומו של חוג מיוחד ומותאם עבור בעלי צרכים מיוחדים.

לדברי דרור אהרון: “כינסתי כמידי רבעון בשנים האחרונות את פורום בעלי המקצוע בתחום הצרכים המיוחדים במועצה וקיימנו דיון מעמיק נוסף בפעילות שהתבצעה בשנים האחרונות ובפעילות המתוכננת בשנים הבאות קדימה. אסבר את אזנכם שרק במהלך שנת 2018 הקדישה מחלקת הרווחה סכום לא מבוטל של למעלה מ-5 מיליון ₪ לבעלי הצרכים המיוחדים במועצה. המצגת שבה דנו הועלתה לאתר המועצה וכולם מוזמנים לעיין בה. תודה לצוותים המקצועיים ולפורום ההורים בהובלתה של שרה משה על שיתוף הפעולה החשוב והפורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן