news08.net/ads.txt

התרגשות גדולה לקראת המשחק הגדול: האם בני אילת יעלו לליגה א’?! הפרטים בכתבה

בני אילת זקוקה לנקודה, מכבי ציון שדרות זקוקה לניצחון: הערב (17:45) האצטדיון העירוני יהיה מלא עד אפס מקום לקראת המפגש הכי מסקרן בליגות הנמוכות. משדר מיוחד עם כל העדכונים האחרונים בשעה 16:00 של יציע הנמוכות ב”שדרונט לייב”.

בני אילת זכתה להיות בליגה א’ רק בעונת 09/10 לאחר 38 שנה ששום אגודה מאילת לא הצליחה לעלות מליגה ב’.

כאמור, קרב העלייה בליגה ב’ דרום ב’ על הכרטיס הישיר לליגה א’ מגיע היום (חמישי) לישורת האחרונה. בני אילת ומכבי ציון שדרות התמודדו יחד בבית א’ והעפילו משם למשחקי הפליאוף העליון, אחת מהן תהיה בתום המפגש המסקרן באצטדיון העירוני בשדרות העולה.

כאמור, לקראת המפגש המסקרן קבעה המשטרה כי הכניסה תהיה עם כרטיסי כניסה כדי לא לחרוג מהכמות המותרת לכניסת קהל (1,150). ביום שלישי תוך פחות מ-20 דקות נחטפו כל הכרטיסים שהוקצו לשדרות כך שהאצטדיון עצמו וגם מסביב לו בגדרות יהיה מלא. ארגון האוהדים ‘שדרותיה’ מתכנן הרבה הפתעות מבחינת עידוד ותפאורה. לפני המשחק יחולקו צעיפים וחולצות.

בני אילת תחסר בהתקפה שחקן משמעותי- דניאל אלימלך שהורחק באדום במשחק האחרון. יחד עם זאת, יש לה את מלך השערים של הליגה שחר בן ארי שמביא הרבה ניסיון לחבורה הצעירה של שרון חיטמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן