התרסקות המטוס | סרן רון בירמן מנס ציונה שוחרר לביתו: “תודה למדינת ישראל על החיבוק האין-סופי”

הניצול היחיד מהתרסקות המסוק מול חופי חיפה שגבתה שני קורבנות – רון בירמן מנס ציונה – השתחרר מבית החולים רמב”ם. “שלומי טוב”, אמר בירמן עם יציאתו מבית החולים. “המון תודה לצוות ברמב”ם שטיפל בי, לטייסת 193 ולצה”ל שעשו כל מה שהם יכלו, ותודה גם לכל מדינת ישראל על החיבוק האין-סופי שאני מרגיש ממכם”.

בירמן שחזר: “התאונה קרתה באזור 20:50, הצלחתי לחלץ את עצמי מהמסוק הטובע ולאחר מכן, לאחר ניסיונות רבים להוציא את החברים שלי שחייני ופוגל, חולצתי על ידי צוות שיטור ימי. אני מאחל המון המון כוח ואהבה למשפחות, ללילך ומשפחת שחייני, אני אוהב אתכם ותהיו חזקים”.

הרמטכ”ל ביקר את סרן רון בירמן שנפצע בהתרסקות המסוק

בפגישתו עם הקצין הפצוע, סרן רון בירמן ומשפחתו, הביע הרמטכ״ל את הערכתו הרבה על דרך הפעולה בה נקט, תושייתו והאומץ שגילה בניסיון להציל את חבריו בשעת ההתרסקות.

רב-אלוף אביב כוכבי: ״כמפקד, הדבר הראשון שאתה חושב באירוע כזה הוא על הנפגעים, שמחתי מאוד לשמוע שניצלת. האופן בו תפקדת ומאמציך לנהל את האירוע ולנסות ולמצות עד תום את החילוץ של שני הטייסים מוערכים בצורה יוצאת דופן. שמעתי את שיחתך עם המוקד, רואים שאתה בשליטה מלאה, ממוקד, משימתי, יודע ופועל. אני רואה במה אתה מתמקד, כמה אכפת לך, כמה אתה אנושי וכמה אתה בן אדם של אנשים. גאה בך מאוד ומוסר חיבוק גדול. אני משתתף בצער משפחותיהן של שחייני ז״ל ופוגל ז”ל. צה”ל ואני מביעים צער עמוק, מזדהים עם כאבן ומחזקים אותן בכל דרך. זהו אירוע קשה ואנו כאן כדי ללוותן״.

מרינה בירמן, אימו של סרן רון סיפרה על מצבו בראיון ל-103FM. “רון מרגיש מבחינה פיזית סביר, הפגיעה שלו מטופלת. מבחינה נפשית יש לו דרך לעשות, הוא מקבל חיבוק, חיזוק והערכה. היו הרבה מפקדים, חיילים, חברים ומשפחה איתו ולצידו. כולם תומכים בו וזה מחזק אותו מאוד. אנחנו עטופים בהרבה אהבה וחום מהצבא ומודים על זה. אנחנו מאושרים שקיבלנו אותו במתנה, בחזרה. זה נס גדול ואנחנו מודים על כך..” על רגעי קבלת ההודעה הוסיפה: “חברה שלו עדכנה אותי, היא קיבלה הודעה מקצין בחיל הים שהייתה התרסקות ורון בסדר. היא גם עדכנה אותי שב־21:45 רון עדכן אותה, בדיעבד הבנו שהוא היה אז בלב הים, כ־2 קילומטר מהחוף אחרי שניסה להציל את החברים שלו, שהוא בסדר. ככה אנחנו הבנו שהוא ניצל. אנחנו מודים על נס שקרה לנו, על זה שקיבלנו את הילד ואת החיים שלנו. אין אסון יותר גדול מאשר מה שהיה יכול לקרות. תודה לכל מי ששולח חיזוקים ואיחולים, תנחומינו למשפחות. אנחנו כואבים את הכאב ושלא תדעו עוד צער”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן