וועדת המלגות של קריית אונו שיחקה אותה

אם יש זמנים שבהם צריך להסיר את הכובע לפוליטיקאים, הנה אחד מהם – והמחמאות לראש עיריית קריית אונו ישראל גל וממלא מקומו, יור ועדת המלגות, רון מלכה – כל מילואימניק זכה לתוספת בגובה 1000 שקלים למלגה כאשר תקופת שירות המילואים תוכר כשעות ההתנדבות לקהילה

בצל הלחימה, נערך טקס הענקת המלגות השנתי לסטודנטים וסטודנטיות מקריית אונות

האירוע היה מרגש ויוצא דופן, לאור העובדה שברקע השנה האקדמאית שנפתחה לא מכבר, ישנם רבים שנמצאים ונמצאות בשירות מילואים פעיל.

השנה הוגשו לקרן המלגות העירונית, לה שותפים גם מפעל הפיס והקריה האקדמית אונו, 52 בקשות – וכולן אושרו. בוועדת המלגות הוחלט השנה, כי מכיוון שסטודנטיות וסטודנטים רבים נדרשים לעשות בימים אלה שירות מילואים ארוך, הפוגע ביכולתם לקיים שיגרת חיים נורמאלית, יוענק לכל  משרתי המילואים תוספת אחידה של 1,000 שקלים מעבר לסכום אותו היו אמורים לקבל לפי הנתונים האישיים שלהם. בנוסף, אישרה הוועדה כי שירות המילואים יוכר כתרומה לקהילה במקום השעות אותן הם אמורים לבצע כשעות התנדבות בקהילה בתמורה למלגה.

את המלגות העניקו בטקס שהתקיים בספרייה העירונית, ישראל גל ראש העיר, רון מלכה מ”מ ראש העיר, יו”ר ועדת המלגות וסיגל הברי יחיאל רכזת הוועדה.

“כשהתחלתי לכהן כיו”ר הועדה לפני כעשור, קבעתי עיקרון בסיסי לפיו לא נסרב לאף בקשה ונאשר מלגה, כשהסכום יקבע ע”פ מצב משפחתי ומדרג סוציואקונומי.” אמר בטקס רון מלכה סגן וממלא מקום ראש העיר, יו”ר ועדת המלגות והוסיף: “השנה, לצערנו, המדינה במלחמה ולכן הצעתי לחבריי בוועדה לקבל שתי החלטות חשובות לאור המצב, ואני שמח שחבריי סביב השולחן חשבו פה אחד שיש בצעד זה הוקרת תודה והערכה ואישרו את היוזמה”.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו: “אני רואה חשיבות עצומה לסייע לסטודנטים ולסטודנטיות תושבי ותושבות העיר. הפרוייקט הזה בו הם מחזירים לעיר שעות התנדבות בתמורה למלגה הוא מבורך. השנה בצוק העיתים התרומה העצומה של חיילי וחיילות המילואים לקהילה גם באה לידי ביטוי ואני גאה על כך”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישראל פינחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן