news08.net/ads.txt

ווצאפ ישיר לראש עיריית יבנה רועי גבאי >>

ראש עיריית יבנה הטרי, רועי גבאי, בהחלט יודע מה חסר לתושבים שלו: אוזן קשבת, תשובות מיידיות והרבה הקשבה – ובהתאם פתח שני ערוצי קשר חדשים לפניות אליו.

“אני ער לשיח ברשתות החברתיות, לפרגון ולתמיכה שלכם וגם לביקורת בתחומים שונים. אני מודה לכם על כל דעה ומחשבה שעולה, אני קשוב לדברים ובמקרים רבים זה עוזר לנו להיות טובים יותר”, כתב גבאי לציבור. “אני שמח לעדכן שפתחתי שני ערוצי קשר חדשים וישירים ואני מזמין אתכם לפנות אלי דרכם כדי שאוכל להתייחס, לחזור אליכם בזמן סביר ולעקוב אחר הפניות, מה שאני מתקשה לעשות ברשתות כעת. תוכלו לפנות בדואר אלקטרוני [email protected] או בהודעת וואטסאפ 054-9513737. פניות על מפגעים ותקלות יש להפנות למרכז השליטה העירוני 106 או בהודעת וואטסאפ 052-7215212.

בהזדמנות זו עדכן גבאי בכמה עניינים שוטפים שעל שולחנו:
1. תומכות הוראה (מערך הסייעות בגנים ובצהרונים)- המחסור הארצי בכח אדם אינו פוסח על יבנה אך במקרה שלנו החלטתי ש”צרת רבים- אינה נחמה”. אנו מצויים לקראת פיילוט רשותי נרחב ומשמעותי שכולל עבודת מטה בשותפות אגף החינוך, משאבי אנוש, דוברות העירייה, גזברות, מחלקת גני הילדים, ועד העובדים, הרשת למרכזים קהילתיים הנהגת ההורים העירונית. אנו מקדמים בימים אלה מודל שיביא לעידוד וקידום מעמדן של תומכות ההוראה ויאפשר לייצב את כח האדם במוסדות החינוך והצהרונים. הדברים נבחנים בראייה מערכתית במקביל לצעדים שנוקט מרכז השלטון המקומי מול הממשלה. כלל הפעילויות והצעדים יפורסמו בימים הקרובים ואני בטוח שנוכל לבשר על יציאה לדרך חדשה.
2. תל יבנה והממצאים הארכיאולוגיים שבאתר החפירות יישמרו! בימים אלה אני מקיים קשר שוטף עם גורמי הממשלה והתכנון בכדי להבטיח שתכניות הפיתוח של העיר, לרבות התכנית להקמת השכונה העתידית ‘יבנה מזרח’ לא יפגעו בממצאים הארכיאולוגיים שנתגלו בעיר. אני פועל יחד עם גורמי התכנון שלנו שפיתוח האזור יבטיח את שימור הממצאים. גשר עילי מעל החפירות כפי שהוצגע”י גורמים שונים לא יקום ולא יהיה!
3. שדה ראייה לנוסעים ברחוב הרצל- בטיחות הולכי הרגל והנהגים לפני הכל! הנחתי להסיר שלושה עד ארבעה אלמנטים של גדר (בהתאם לצורך) לפני כל פנייה דבר שישפר את שדה הראייה ברחוב. שלב א’ נמצא בביצוע, שלב ב’ יכלול פיילוט התקנת גדר הפרדה מונמכת (60 ס”מ). אנו לא חוששים לבצע שינויים והתאמות, נבחן את החלופה ולאחריה נחליט על המשך הביצוע.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן