news08.net/ads.txt

וותיקי רחובות הצביעו ברגליים: אולם מלא מפה לפה במופע “השיר שלנו”

האירוע המרכזי בחודש ההצדעה העירוני לתושבות ותושבים ותיקים ברחובות נערך היום, ובמרכזו קובי אושרת ודוד קריבושי במופע המשותף ״השיר שלנו״.

היכל התרבות העירוני, היה מלא מפה לפה בתושבים הותיקים של העיר, שנהנו מהפקה נוספת של המחלקה לרווחת האזרחים הוותיקים באגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות. האירוע התקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה מחזיק תיק השירותים החברתיים שמוליק בר דנזאן, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בת חן קרני, מנהלת המחלקה לרווחת האזרחים הותיקים ענת יולס, עו״ס אורית גהסי קרטה ועובדים נוספים.

ראש העיר רחמים מלול נשא דברים ואמר: ״בגיל הזה אפשר לתרום לחברה לא פחות ואולי יותר מאשר צעירים יותר. יש גם מוטיבציה יותר גדולה והניסיון והמיומנות גדולים יותר. זהו חודש מלא וגדוש בפעילויות רק למען התושבות והתושבים הוותיקים בעיר. אחרי שנים של עבודה ותרומה לקהילה, עכשיו זו ההזדמנות שלנו להחזיר לכם ולהצדיע לכם״.

חברת המועצה ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, קהילה ואקדמיה: “מבחינתי חודש נובמבר הוא הכי חשוב בשנה, כיוון שזהו השיא של כל הפעילות שלנו למען האזרחים הותיקים בעיר. השנה הוספנו עוד ועוד פעילויות לאוכלוסיות ייעודיות, שלא היו בעבר. אנחנו משפרים כל הזמן את המענים לאוכלוסיה זו ומזמינים את התושבים הותיקים להיות איתנו בקשר”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים אמרה למשתתפים: ״ רחובות, באמצעות האגף לשירותים חברתיים הפכה למעצמה של שירותים הניתנים לבני הגיל השלישי. הצוות המיומן והמקצועי שלנו שוקד על המשימה החשובה של פיתוח תשתית עירונית רחבת היקף שמטרתה להעניק לכל אחד ואחת מכם את המענה המותאם עבורו. המענים הניתנים ברמה הפרטנית הקבוצתית והקהילתית- החל משיחות אישיות, המשך בקבוצות בתחומים רבים ומגוונים וכלה בפיתוח תשתית קהילתית של פעילויות קהילתיות בשכונות השונות לרווחתכם ולמענכם״.

אירועים נוספים המחכים לתושבים הוותיקים במהלך חודש נובמבר:

“אומנות-פנים רבות לה” – בוקר של חוויה תרבותית מעוררת השראה המשלבת אינטיליגנציה, תנועה והומור.

יום ה’, כ”ג חשון תשפ”ג, 17/11/2022 – מרכז חוויות שוויץ המדע, סירני 52, רחובות

9.00 התכנסות, קפה ומאפה
9.30 מופע “החיים במסכות” -מופע אקטיבי ומעורר מחשבה. ברגע שחובשים מסכה על הפנים מתגלים החיים שבפנים. כל אחד מאיתנן מכיל בתוכו מגוון של דמויות. לנו יש את היכולת לבחור את מי לשחק בכל רגע. במופע משעשע וסוחף רינת מחליפה מסכות ומגלמת דמויות מהחברה הישראלית. הקהל מוזמן להצטרף ולגלות את כוחה של המסכה והקסם הטמון בה. עם השחקנית רינת גליקו

10.30 הפסקה – א. בוקר קלה
11.00 מופע בין שני עולמות – שילוב מיוחד במינו בין עולמו של רקדן חרש לבין רקדנית שומעת בעלי כשרון מדהים. הכימיה והכריזמה שנוצרת על הבמה מהחיבור ביניהם מחשמלת את הצופים. המופע מלווה בהנחיה מיוחדת ומרגשת והרקדנים שניהם משתפים את הקהל בדו- שיח ובתנועה על הבמה.
מעבר לחוויה האומנותית, המופע מעביר את המסר שהכל אפשרי !!- עם הרקדנים ג’יל ואמנון דמתי

שעת סיום משוער 12.15. עלות : 30 ₪ ניתן לרכוש כרטיסים במזכירות חוויות שוויץ המדע וגם באמצעות כרטיס אשראי בטל’ 089310700 / 089310708 או באתר – https://did.li/aHClC

אירוע לנשים בלבד – בוקר בנושא “לב שמח ייטיב פנים” ( משלי ט”ו י”ג)
יום ב’ כ”ז חשון תשפ”ג/ 21.11.2022 מרכז חוויות מהות , משה זכריה 13 רחובות

9.15 התכנסות וכבוד קל
9.45 ברכות
הופעת מקהלת נשות מועדון מופת.
10.30 הרצאה – ” מצוה גדולה להיות בשמחה”, הרב זאיד
11.30 מופע ” פסגה בלב ים ” – דרמה סוחפת, מעצימה ומלאה בהומור ורגש שתוביל אתכן בין גליו של סיפור אישי מרומם. בשילוב שירי תפילה וקטעי צפיה מרתקים , שולי אשר בליווי זמרת.
13.15 סיום משוער
דמי כניסה 30 ₪ הרשמה בטל’- 0548424959 בימים א, ג, ד בין השעות 10.00- 12.30

בוקר ייחודי לגברים אזרחים ותיקים
יום ג’ | כ”ח חשון/ 22.11.22 | עלות 30 ₪ |
אולם בית יד לבנים רח’ הבנים 10

8:30-9:00 התכנסות ויריד דוכני מידע אודות שירותים ותוכניות עירוניות הרלוונטית לגברים אזרחים ותיקים
09:00-10:30 ברכות ועדכון לגבי המיזם העירוני לפיתוח תחום אזרחים ותיקים גברים. הרצאה: “גברים בואו לגלות את מתנת הגיל” על החיים של גברים בגילאי 60 +. הרצאה מרתקת בה יינתנו כלים לבניית חיים איכותיים, ניהול מערכות היחסים במשפחה ואקטיביות בחיים. מרצה: מר רפי פלג, מחבר הספר ” בגרות שנייה”
10:30-11:00 הפסקה: כיבוד קל וקפה
11:00-12:15 מופע: תמיר אשמן וזיו גולנד – שירת גברים – מופע מוסיקלי לעבר הגבריות הישראלית. במופע נשיר ביחד שירים שגדלנו עליהם ובין שיר לשיר תמיר ישתף בחוויות ובסיפורים. את המופע ילווה מוסיקלית – זיו גולנד. תמיר אשמן, מנהל הפורום ללימודי גברים בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב, מומחה לטיפול בגברים במרכז גליקמן תל אביב. זיו גולנד, מוזיקאי, מעבד, מפיק מוזיקלי, מלחין ויוצר. לרכישה באתר: https://katedra.expo.co.il/FastRegister.aspx?seif=237007 לפרטים נוספים: 08-9390390

האירועים תוכננו יחד עם פורום שולחן עגול לקידום התושבים הוותיקים בעיר.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן