ויקרא שמו בישראל עברי « אלף איש במסיבת הברית לבנם של אפרת ומתן דיל « צפו בתמונות ובסרטון

ויקרא שמו בישראל עברי « אלף איש במסיבת הברית לבנם של אפרת ומתן דיל

חודש ספטמבר הוא חודש של שמחות במשפחתו של סגן ראש העיר, מתן דיל. היורשת הלל חגגה את יום הולדתה בשבוע שעבר והמתנה שקיבלה הייתה הטובה ביותר: אח קטן. עברי הגיח לאוויר העולם לאחר שאפרת ילדה בשעה טובה ומוצלחת את ילדה הרביעי. עברי הצטרף לעלמה (5 וחצי), הלל (4) ויהונתן שיחגוג בנובמבר שנתיים.

אתמול נחגגה מסיבת הברית עם אלף אורחים – בהם חברי כנסת, שרים, חברים ובני משפחה – שהגיעו עד לאולמי VIA בנס ציונה, כדי לשלשל מעטפות, ליהנות מאירוח קולינרי משובח ומהופעה של להקת רוח חדשה. בין המוזמנים: יואב גלנט, אלי כהן, חיים כץ, גדעון סער, יולי אדלשטיין, גלעד ארדן, אופיר אקוניס, נאווה בוקר, ישראל כץ. אגב, בחמישה באוקטובר, יחגגו בני הזוג דיל תשע שנות נישואים.

-פרסומת-

למתעניינים, מקור השם עברי מהתנ”ך. לפי הקבלה עברי הוא תואר שמשמעותו בן לאומה היהודית ובעל לאום עברי. תואר זה אף מופיע בתנ”ך בהקשר דומה: “וַיְהִי בַּיָּמִים הָהֵם וַיִּגְדַּל מֹשֶׁה וַיֵּצֵא אֶל אֶחָיו וַיַּרְא בְּסִבְלֹתָם וַיַּרְא אִישׁ מִצְרִי מַכֶּה אִישׁ עִבְרִי מֵאֶחָיו” (שמות ב’, י”א). השם עברי מייצג זיקה עמוקה לעם היהודי ומתאים להורים המעוניינים להעניק לבנם שם שיבטא את הכרתם הלאומית המודגשת הנוטלת חלק דומיננטי באמונתם ובהשקפתם. השם עברי מתאים להורים שחיפשו שם שיבטא את תקוותם כי העם היהודי יזכה להיגאל בקרוב ולזכות לבניין בית המקדש במהרה. מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב!

מתן דיל ואישתו אפרת, עם בנם עברי, בצאתם מבית החולים

-פרסומת-

 « צילום: אבירז רז

-פרסומת-

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן