news08.net/ads.txt

ונהפוך הוא: מתיחת פנים לגן המייסדים | יניב מרקוביץ’, מחולל הנפלאות בחזות העיר: “המטרה להפוך את הגן למוקד משיכה משמעותי עבור כלל האוכלוסייה”

עיריית רחובות מחדשת את אחד מהסמלים העירוניים הגדולים ביותר – גן המייסדים, הפארק הענק השוכן בלב העיר ובו מתקיימים עשרות פעילויות תרבות מידי שנה.

לאחר עבודת תכנון ארוכה והכנה אינטנסיבית בחודשים האחרונים, עיריית רחובות באמצעות אגף גנים ונוף ועל ידי הל”ר – החברה לפיתוח רחובות, מתחילה בימים אלה בעבודות לחידוש הגן. במסגרת התהליך, כל פינה בגן תעבור חידוש, לרבות הנגשה מלאה לטובת בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הרצון הוא להפוך את השטח העצום, בו קיים כעת רק מתחם משחקים אחד, לשטח ירוק של שעשועים ופנאי בתוך העיר, וממש להפוך את המקום לאבן שואבת לתושבים, הורים וילדים, במשך כל ימות השנה, ולא רק בעת אירוע או מופע.

כל שטחי הגינון במקום יחודשו והשבילים ישופצו מחדש, יווספו מספר מתחמי שעשועים שיאפ בילוי לילדים במשך כל ימות השנה: הקמת מתחם פעילות ואתגר ייחודי מסוג “נינג’ה” בגודל של 400 מ”ר, מתחמי משחק לפעוטות ובוגרים- כולל מתקנים נגישים לילדים עם מוגבלויות, שטח הגן המרכזי ינוצל להקמת מרחב החלקה גדול על גלגיליות וסקייטים, שטח אחר ינוצל להקמת מתחם בימבות לפעוטות, מתחם מגודר במקום ינוצל להקמת מתחם משחק “מיניפיץ'”, המיועד למשחק לילדים קטנים, ומתחם נוסף ינוצל להקמת מתחם משחק קוביות טיפוס לילדים. משך העבודות הצפוי מוערך במספר חודשים. שטח הגן ימשיך להיות פעיל בזמן העבודות במקום, אולם במסגרתן ייסגרו קטעים בגן לפי הודעה מוקדמת.

ראש העיר, רחמים מלול: “גן המייסדים הוא סמל עירוני גדול, ולב ליבה של העיר רחובות. החלטנו להשקיע בו ולחדש אותו מתוך מטרה להפוך אותו לפארק בילויים, שעשועים ופנאי במשך כל ימות השנה, ולא רק באירועים מיוחדים- לרווחת התושבים הצעירים והמבוגרים כאחד. הדבר חשוב שבעתיים במיוחד בתקופה זו של התמודדות עם נגיף הקורונה והצורך בשטחים ירוקים. עבודת התכנון וההכנה יחד עם הל”ר נמשכה זמן רב, והיא ממזגת לתוכה הוספת מתחמים מגוונים שיענו על כל צורך יהפכו את המתחם לאטרקטיבי במיוחד -וימשכו למקום משפחות רבות. נמשיך בעבודות החידוש של הגנים בכל העיר”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: “בחודשים האחרונים, ודווקא בתקופת הקורונה, הפכו השטחים הירוקים לחשובים שבעתיים. אנו פועלים כעת במספר פרויקטים גדולים ברחבי העיר לחידוש ופיתוח – וגן המייסדים, בו אנו מתחילים לעבוד השבוע הוא אחד מהם. המטרה שלנו היא להפוך את הגן המחודש למוקד משיכה משמעותי לכל המשפחה. השקענו מחשבה רבה בבחירת המתחמים החדשים שנציב בו, ואין לי ספק שהם ישרתו תושבים בכל גיל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן