ועדת הקורונה החליטה: האטרקציות בסופ”ש יתקיימו, חדרי הכושר ייפתחו בשבוע הבא

ועדת הקורונה החליטה היום (חמישי) – בניגוד לעמדת הממשלה – כי האטרקציות, גני החיות והמוזיאונים יורשו לפעול בסוף השבוע הקרוב. גם האיסור על פתיחת חדרי הכושר הוסר – והם יחזרו לפעול החל מיום ראשון הקרוב. עם זאת, ההגבלה על פתיחת חנויות הרחוב והקניונים עדיין בתוקף, ותחול בכל הארץ ממחר בשעה 17:00 ועד ליום ראשון ב-5:00.

 

יו”ר הוועדה, יפעת שאשא ביטון, פנתה לאחר ההצבעה במסר לציבור: “אנחנו במגפה ובמצב חירום. יש אחריות מאוד כבדה על הכתפיים של כולנו ולכן אני פונה אליכם באמת מדם לבי: שימרו על ההנחיות, עטו מסיכות וקחו אחריות אישית. אתם המפתח להצלחה שלנו בהתמודדות עם הנגיף ורק בעזרתכם ננצח אותו”.

החלטות הוועדה:

1. ביטול הגבלות סוף השבוע על האטרקציות התיירותיות, גני החיות, המוזיאונים, פינות החי, חללי התצוגה והרכבלים.

2. בנוגע לפתיחת החנויות והקניונים – הוועדה מבקשת מהממשלה לשקול להפריד בין מקומות פתוחים לסגורים ולהתחשב בחגים של החברה הערבית בשבועיים הקרובים.

3. הגבלת הצו הממשלתי המורה על סגירת חדרי הכושר ליום ראשון בבוקר: אם הממשלה לא תביא עד מועד זה מתווה חדש, חדרי הכושר ייפתחו אוטומטית בשעה 6:00.

בפתח הדיון התייחסה שאשא ביטון לסוגיית חדרי הכושר: “אני עוד לא יודעת מה תהיה ההחלטה אבל חשוב שהדברים ייאמרו, אני לא מוכנה לפתוח את ענף חדרי הכושר ושאחרי שעתיים יסגרו אותו בצו חדש. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים ולגלות אחריות גם כשלא נוח. חשוב לי להשאיר פתח למתווה של הממשלה לפתיחת חדרי הכושר כך שיישארו פתוחים לאורך תקופה ולא ייפתחו וייסגרו”.

“בהחלטות הקודמות הנסיבות היו מעט שונות”, הוסיפה שאשא ביטון. “בעניין הים והבריכות הגענו להסכמה עם הממשלה ולכן היה ברור שאנחנו פותחים אותם ולא יסגרו. המסעדות כבר היו פתוחות כשלקחנו את ההחלטה ואנחנו פשוט השארנו רצף פעילות. אני רוצה שכל החלטה שתקבל כאן הוועדה תהיה באופן אמיתי ההחלטה הטובה ביותר כי הענף חייב יציבות. חדרי הכושר לא יכולים להיפתח ולהיסגר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן