news08.net/ads.txt

ורד כחלון מעקרון מארגנת הפנינג לילדי ‘קו לחיים’ באולפנת צביה ברחובות


ורד כחלון, פעילה ציבורית מוכרת בקרית עקרון, מציינת כי יחד עם אמהות נוספות לתלמידים משכבה יא’ באולפנת צביה ברחובות, מארגנות הפנינג לילדי ‘קו לחיים’ ב-18.3.

לשם הצלחת האירוע הם מבקשות את עזרת הציבור בתרומות של מספר פריטים להצלחת הערב. “נשמח מאוד אם תוכלו לתרום לנו מהדברים האלה: בלונים, ארוחת צהריים, ליצן/קוסם/פינת ליטוף, צלם, הסעה, בר מתוקים, אביזרי מסיבה, חסות לחולצות, מגשי אירוח, או כל דבר שיעלה על רוחכם ויעשה טוב לילדים המקסימים. תודה רבה על שיתוף הפעולה”.

עמותת ‘קו לחיים’ היא ארגון ללא מטרות רווח שמאופיין במעורבות חברי ומתנדבי העמותה בשיפור וקידום קהילת הילדים החולים והנכים במדינת ישראל ובני משפחותיהם תוך מעורבות והטמעת ערכים של אחריות חברתית בקרב בני הנוער הבריאים, ומתן מענה מותאם לצרכים משתנים של הפונים, הפכה את עמותת “קו לחיים” למובילה בישראל בהפעלת אלפי בני נוער בריאים המתנדבים למען בני גילם החולים ומחזקת את החוסן החברתי לו אנו כל כך זקוקים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן