news08.net/ads.txt

ושמחת בחגיך: רמלה חגגה בפעם השישית את פסטיבל “עיר עולם” 

 

עשרות אלפי משתתפים לקחו חלק בפסטיבל שחשף את רמלה הרב תרבותית עם שלל אירועים, מופעים, הצגות, מוסיקה,  קולינריה, מופעים והצגות לילדים, מאכלי עדות ועוד. ראש העיר מיכאל וידל: “הפסטיבל השישי בסדרה הדגיש את הייחודיות של העיר על כל גווניה הרב תרבותיים המהווים מגדלור לדוגמא ומופת לחיים משותפים. אט אט רמלה הופכת למטרופולין התרבותי של אזור השפלה”

הצלחה לפסטיבל רמלה עיר עולם שהתקיים בחול המועד סוכות. עשרות אלפים מתושבי רמלה והמדינה, ילדים, בני נוער ובוגרים, פקדו את העיר ולקחו חלק בשלל האירועים, המופעים והאטרקציות שהפיקה העירייה בפסטיבל. באירועי הפסטיבל השישי בסדרה השתתפו עשרות אמנים, זמרים, מוסיקאים, שחקנים רקדנים, בעשרות מופעים, פעילויות, סדנאות, סיורים והפעלות שהתקיימו במתחם המגדל הלבן. הפסטיבל, ביוזמת ובהפקת עיריית רמלה, אגף האירועים והספורט, בהשתתפות משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס.

כאמור זו השנה השישית שרמלה חגגה את אירועי הפסטיבל המסורתי, שחשף את הקהל לפניני התיירות בעיר הייחודית והמגוונת, אתריה ההיסטוריים, הרב תרבותיות, הצבעוניות והססגוניות שאין בשום מקום אחר בארץ.   

מיכאל וידל, ראש העיר: “אני שמח ומאושר מהצלחת הפסטיבל ורואה בקיומו חשיבות רבה בחשיפתה של העיר ותושביה בתודעה הציבורית כעיר עולם. רמלה הינה ייחודית ברב תרבותיות שלה, גרים בה קהילות רבות, מתרבויות ודתות שונות המהוות מקבץ מרתק של אנשים. לכל אחד ייחודיות ויופי משלו, מאכלים, ריקוד, שירה וחיי קהילה. רמלה היא קסם של עיר וראוי שהציבור  בארץ ובעולם יכיר. שמחתי לראות את אלפי האנשים מצביעים ברגליהם והופכים לשותפים פעילים בחוויה תרבותית. אט אט בהתאם למדיניות שלי רמלה הופכת למטרופולין התרבותי של אזור השפלה. תודה מיוחדת למי שהיו שותפים מלאים לפסטיבל משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס”.                                                                                                                   

ניסים רון, מנהל אגף ספורט ואירועים:

“הפסטיבל  השנה הציע חוויה יומית, שווה לכל כיס ולכל משפחה. במהלכו התקיימו בעיר סיורים מודרכים באתריה התיירותיים של העיר, נערכו הופעות ב- LIVE למרגלות המגדל הלבן, עדן בן זקן, משה פרץ, אבי אבורומי, אודיה, יובל המבולבל, קוגומלו, מיכאל בן דויד ועוד, מופעי קהילות בהם, קונצרט בשפה הערבית – ודיע א-סאפי, אנתא עומרי, מופעי סטנדאפ לצחוק ברוסית ומופע הסטנדפ של בירו טשלה, חגיגות בוליווד, טברנה ים תיכונית עם שלומי סרנגה ולהקת שפתיים, מופע אורקולי ואופרה עם איילת כהן על גבי סירות בבריכת הקשתות, קבלת פנים של ראש העיר מיכאל וידל ורעייתו אירית בסוכת ראש העיר,  סגני ראש העיר אברהם דז’ורייב המשנה לראש העיר מאור אשש ואורלי ארביב, רבנים, חברי מועצה ועוד. וגם תצוגת קולינריה בשפע עם מגוון מנות של מאכלי עדות הכולל את התערוכה “סיפור של פעם”, עם תצוגת שולחנות ערוכים של עדות מקהילות רמלה – מאכלים, מתוקים, סיפורים ופולקלור. כמו גם מיצגי ענק של פסלים חיים, אמני רחוב ורקדניות ומיוחדים ברחבי המגדל הלבן”.

אורן רוזנברג, מנהל מחלקת האירועים: “היה לי חשוב לשמור על המסורת בביצוע ‘פסטיבל רמלה עיר עולם’ זו השנה השישית. התושבים מגיעים בהמוניהם ונהנים מהתכנים שנבחרו עבורם זה תגמול השווה את המאמצים הרבים שהושקעו בהפקת הפסטיבל ונותן כוח להמשיך ולהביא לרמלה עוד ועוד אירועים מוצלחים”.

תודה מכל הלב לכל העושים במלאכת הפקת הפסטיבל: בראשם למנכ”ל העירייה רונן עזריה, למנהל אגף האירועים והספורט ניסים רון ומנהל מחלקת האירועים אורן רוזנברג על ניהול והפקה של הפסטיבל ולכל צוות האגף, תודה מיוחדת לצוות רשת המתנ”סים, לוועד מנהלת הפסטיבל כל אחד וחלקו, למחלקות ואגפי העירייה, דוברות,  אסטרטגיה וקליטת עלייה, אגף התחזוקה שעשו עבודה מדהימה, פיקוח ושיטור עירוני, גזברות, תיירות, משק ונכסים, חינוך ונוער, מינהל ותיאום עירוני והרשות לביטחון קהילתי, המוקד העירוני, בטיחות ונגישות המחלקה המשפטית, ביטחון, רישוי ואיכות סביבה, , תברואה, גינון, חשמל, מחשוב, רווחה, אשכול הפיס, קרן רמלה, המרכז לאמנות עכשווית, משטרת רמלה, קהילות ומתנדבי העיר ועוד.

קרדיט: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן