news08.net/ads.txt

ושמחת בחגך: החגיגה של גמליאל החלה, אלף איש הגיעו לביתו של ראש המועצה בשעה הראשונה

כבכל שנה, גם הפעם המסורת בבית משפחת גמליאל נמשכת. בשעה הראשונה הגיעו כאלף איש אל ביתם של ראש המועצה יואל גמליאל ורעייתו תמר, הערב (רביעי)

זוהי השנה ה-13 שבה מזמינה משפחת גמליאל את תושבי המושבה להתאחד תחת סוכה אחת, בביתם הפרטי שבשכונת רשפים. במהלך חג הסוכות ראש המועצה מקיים בביתו סוכה פתוחה כמנהג אברהם אבינו. מדובר באירוע שהפך למסורת במושבה, אליו מגיעים אלפי אורחים מידי שנה, בהם שרים, חברי מועצה, אישי ציבור ומכובדים נוספים.

למרות הבחירות המתקרבות, ציינו בסביבתו של ראש המועצה כי מדובר באירוע חגיגי וקהילתי המהווה עבורם הפוגה מהפוליטיקה המקומית. האירוע יימשך עד השעה 22:30 בבית משפחת גמליאל ברחוב אלשייך פינק 3.

לדברי גמליאל, “חג הסוכות הוא חג המלמד אותנו על כוחה וחשיבותה של האחדות. אני מאחל לכולנו חג סוכות מלא בשמחה ואחדות אמיתית וללא ספק, פסק זמן איכותי להמשך העשייה הגדולה יחד ולמען כל תושבי המושבה המדהימה של כולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן