news08.net/ads.txt

“זבנג וגמרנו”: הפקה חדשה של המרכז לתיאטרון לוד

אנסמבל השחקנים של המרכז לתיאטרון לוד קיים בכורה את ל’זבנג וגמרנו’ – הפקה חדשה במרכזה ארבע בעלות עבירה המסיימות תהליך שיקום במטרה לחזור אל החברה משוקמות וטובות יותר. ההפקה מעלה סוגיות שונות בנושא האלימות ועוד טרם עלתה בבכורה זכתה להדים רבים בתוכניות הרדיו השונות, הן בשל הנושא והן בשל העובדה שכאנסמבל המרכז לתיאטרון לוד הוא בין הבודדים בארץ שהמשיך לפעול וליצור ללא הפסקה גם בתקופת הקורונה.

“איך עשינו את זה? בין הסגרים היה לנו אישור כקפסולה להמשיך בחזרות ללא קהל ובזמני סגרים המשכנו חזרות בזום בלי לדלג אפילו שבוע אחד” אומרת פנינה רינצלר המנהלת האמנותית של התיאטרון. “יש לומר שהאמנים היוצרים כעת באנסמבל  חדורי מטרה וכולנו היינו תמימי דעים לגבי המשך היצירה כתחזוקה הן לתושבים והן לנפש שלנו עצמנו. גם הקבוצות הקהילתיות המשיכו לפעול תחתינו לפי היתרי צו השעה”.

כעת הם עלו בבכורה להפקתם החדשה ואליה הגיע קהל מכל הארץ הנושא בתו הירוק.  איתם הגיעה גם הזמרת מירי אלוני שהיטיבה לתאר את מעשה היצירה כחכם מאין כמותו, שכן בדרך כלל מציגים את הנשים כקורבן אלימות ובזה זה נגמר וכאן הוצג מעגל אלימות מעורר מחשבה הגורם לכל אחת ואחד לחשוב איפה הם בתוך כל הסיפור הזה, על כל צדדיו.

עוד ביקר בבכורה יגאל מולד חיו שהתמנה לאחרונה  כיו”ר מדור הפרינג’ של משרד התרבות והוא מציין כי במהלך כל המופע חשב כל הזמן מהי ההגדרה הנכונה ביותר למילה הכל כך גדולה הזו- אלימות.

אנסמבל השחקנים בלוד מגלה לנו כי כבר בימים אלו הם עובדים על שתי הפקות חדשות, אחת בתוך אולם ואחת ברחבי לוד. יותר מזה הם לא מוכנים לגלות לנו אבל אנחנו כמובן נעקוב ונדווח בהקדם. מה שאפשר לומר בפה מלא הוא שהתרבות בעיר לוד בזמן הקורונה שוקקת והדבר אינו מובן מאליו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן