news08.net/ads.txt

זהו איש החינוך הישראלי שנעצר בחו”ל בחשד לביצוע מעשים מגונים

משטרת ישראל עצרה אמש איש חינוך ישראלי בחשד שביצע עבירות מין בקטינים לפני מספר שנים מחוץ לגבולות מדינת ישראל. מעצרו הוארך בבית המשפט. חוקרי המשטרה בוחנים אם ישנם קורבנות נוספים.

חוקרי תחנת המשטרה בבית שמש פתחו בחקירה לאחרונה בעקבות תלונות שהתקבלו על חשד לביצוע מעשים מגונים לפני מספר שנים, זאת כלפי קטינים בעלי אזרחות ישראלית מחוץ לגבולות המדינה.

החשוד, בשנות ה-30 לחייו שבמועד החשדות שהה אף הוא מחוץ למדינת ישראל, נעצר אמש והועבר לחקירה. על פי החשד, החשוד ששמו הותר לפרסום – אליהו ישראלי עסק בחינוך בחו”ל ושם פגש את קורבנותיו. כמו כן, עפ”י החשד ביצע החשוד עבירות מין בקטינים שעדותם נגבתה במסגרת החקירה במשטרה. היום (חמישי) בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד ב-5 ימים, זאת עד לתאריך 21.11, לטובת מיצוי פעולות החקירה ואיתור קורבנות נוספים.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן