news08.net/ads.txt

מסורת זו מסורת: זהו המעשה הנדיב של הנשים החזקות מבית משפט השלום באילת

הכוח הנשי באילת חזק ביותר – וזאת כולם יודעים. רואים את זה בכוחות הביטחון וכעת גם בבית משפט השלום באילת. לכבוד החגים וכמיטב המסורת רבת השנים, התכנסו עובדות בית המשפט אילת לסייע בהכנת סלי מזון במחלקה להתנדבות בעיריית אילת.

בתוך כך נוסיף ונספר כי בצל משבר הקורונה המתמשך, יקבלו כ-1,000 משפחות, בודדים וקשישים, סלי מזון ו/או תווי קניה לרכישת מזון וביגוד. בהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, הופעל שוב מוקד הקורונה *3644 המאויש על ידי נאמני הקורונה בעירייה, זאת על מנת שאף אחד לא יישאר לבד וללא מענה בחג.

פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה מציינת כי החיים לצד הקורונה חייבו את האגף להתאים את המענים לצרכים המשתנים ולתת מענה לכלל תושבי העיר על מנת לשמור על החוסן קהילתי. אמירה אדרי – מנהלת המחלקה להתנדבות בעירייה ומי שאמונה על חלוקת סלי המזון מידי שנה, הוסיפה כי למרות קיטון בתרומות בשל התקופה המאתגרת, עדיין גויסו מאות סלים בזכות המון אנשים טובים, ביניהם הקרן לידידות, עמותת “יחדיו”, קרן “מנדל”, ארגון “לתת”, מחלבות יטבתה, ערדום תמרים ועוד תרומות פרטיות. מחלבות “יטבתה” תרמו גם השנה כמידי שנה 500 סלי מוצרי חלב, ערדום תמרים תרמו את התמרים, ארגון “לתת” תרם 120 סלי מזון. שאר המוצרים כולל עופות, ביצים, דבש, יין, שתיה ועוד, נרכשו מכספי התרומות.

הסלים חולקו לכבוד החג לבתי התושבים בסיוע עובדי המכס וארגון “ידידים”, חלקם בתיאום מראש בצרכניית יד רוז’ה, בסיוע של מתנדבים מהמחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה ביחד עם חיילי המשטרה הצבאית ועובדי בית משפט השלום כחלק מתרומתם לקהילה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן