news08.net/ads.txt

זהו העונש שניתן לנהג ללא רישיון ובפסילה

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד נהג המייחס לו עבירות מן החמורות שבחוקי התעבורה ביניהן – נהיגה ללא רישיון נהיגה ונהיגה בפסילה.

בעת פעילות יזומה של צוות שיטור עירוני ברחבי העיר, הבחינה השוטרת בנהג קטנוע הנוהג ברחוב תרשיש באילת בניגוד לכיוון התנועה ובניגוד לחוק. מיד הנחה הצוות את הנהג לעצור בצד הדרך. בעת בירור פרטיו, נמצא כי הוא לא הוציא רישיון מעולם וכי בהליך שהתנהל נגדו בבית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע במהלך חודש מרץ הורה בית המשפט על פסילתו של החשוד מלנהוג ו/או מלקבל ו/או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של ארבע שנים וכן הוטל עליו מאסר מותנה בן שבעה חודשים באם יבצע עבירות דומות.

דבר הפסילה נודע לחשוד במעמד הדיון בבית המשפט. עוד נמצא כי החשוד נוהג בקטנוע כאשר רישיון הרכב שלו פקע בשנת 2019, וללא פוליסת ביטוח. החשוד עוכב לחקירה, בה בחר לשמור על זכות שתיקתו ובתומה נעצר. בתום פעולות חקירה מהירות ויסודיות שנוהלו ע”י בוחן התנועה במשטרת מרחב אילת, רס”ב ויטלי שולוב, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, שלוחת תביעות אילת, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגד החשוד. העבירות שיוחסו לו: נהיגה ללא רישיון נהיגה – מעולם לא הוציא, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה בזמן פסילה – פסילת בימ”ש, רישיון הרכב פקע בתקופה העולה על שנה.

עו"ד אקלר (משמאל)

עו”ד פקד דרור אקלר, שלוחת תביעות אילת: “הנאשם נהג בזמן פסילה כשמעליו מרחף מאסר מותנה בן שבעה חודשים והורשע בעבר בעבירות דומו, במעשיו אלה הוא מלמד על עצמו כי לא ניתן לתת בו אמון ומשכך לא ניתן להורות על שחרורו לכל חלופת מעצר, תהא אשר תהא”.

בית משפט השלום לתעבורה באילת, נעתר בית המשפט לבקשת התובע והורה על מעצרו של הנאשם מאחורי סורג ובריח וכן פסל אותו לנהיגה עד תום הליכי המשפט המתנהלים נגדו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן