ב-23 בינואר ייפתח הרישום לגני הילדים בקריית מלאכי. כזכור, לאחר דיון מעמיק בהובלת ראש העיר אליהו זוהר, הוחלט להרחיב את גיל הילדים בטרום חובה. התאריך הרשמי לרישום לגנים הוא לילידי 1.1.2020 עד 31.12.2020 והשנה הוא יורחב לילידי החל מתאריך 1.9.2019.
זיהינו השנה קושי בחלק מהגנים, בעיקר כי ילדים רבים מגיעים מהבית או המשפחתון לא מוכנים לגן ולכן החלטנו להרחיב ב-4 חודשים את גיל הילדים, זאת כדי לאפשר להם התפתחות תקינה יותר” מסבירה אושרית ארובס
מנהלת הגיל הרך. הורים לילדים שנולדו קודם לתאריך 1.9.2019 שירצו להשאיר את הילד שנה נוספת בגן טרום חובה, יוכלו לעשות זאת לאחר המלצה של הגננת ויועצת הגן. הקישור לרישום בגני הילדים יפורסם בקבוצת הוואטספ של הגיל הרך וכן בדף הפייסבוק העירוני. במחלקת הגנים מבהירים כי יעשו כל מאמץ לענות על בקשות ההורים, אולם הרישום הוא המלצה בלבד וכי האישור הסופי יינתן לאחר פרסום השיבוץ בכל גן. הורים שלא העבירו את כתובת מגורם לקריית מלאכי או שמתקשים ברישום דיגיטלי, יפתח בעבורם עמדות החל מהיום הראשון לרישום למשך 4 ימים. במחלקה לגיל הרך באגף החינוך עמלו על חוברת המלצות, טיפים וכלים מקצועיים להורים שילדיהם עולים לגן טרום חובה, זאת במטרה להכין את הילד או הילדה מוקדם ככל שניתן.
מנהלת הגנים אביבית חיו-עטיה: “זו התרגשות גדולה לקראת רישום לשנה החדשה. אנו ערוכים, למודי ניסיון ועמלים כדי לענות לכל הפניות של ההורים. הרישום הדיגיטלי מקל על ההורים ומאפשר לנו להיערך בצורה מיטבית לקראת השיבוץ”.