news08.net/ads.txt

“זהו ניסיון אחרון לשרוד”, נכתב על פתק בחנות בהרצל – “לב רחובות” התגייסו לסייע

לב ענק בדיור המוגן “לב רחובות” | רפאל אזולאי מנהל החנות המיתולוגית “ליז” שברחוב הרצל 178 (חנות ללבני נשים וצמר משנת 1972) – פרסם על פתק “זהו ניסיון אחרון לשרוד” – הדבר הפך לויראלי ברשת, הודות לעירנותה של רינת אלון, מיוזמות דף הםייסבוק “קונים ברחובות-מסייעים לעסקים מקומיים”.

הקריאה לסיוע הגיעה לדיור המוגן “לב רחובות” והובילה ליוזמה מרגשת במרכזה הנהלת “לב רחובות” התגייסה לרכוש מאות גלילי צמר באלפי שקלים, עבור פרויקט סריגה של גרבי צמר מחממים לתינוקות שנולדו בקפלן. לפרויקט התגייסו סבתות נוספות מרחבי העיר – והחנות ניצלה לעת עתה.

“בחיים לא התרגשתי ככה”, אמר אזולאי, “התרגשתי לגלות שגם בתקופה קשה זו יש אנשים טובים באמצע הדרך”. סימה ביז’ה דיירת “לב רחובות” שנמנית עם הסבתות הסורגות הוסיפה: “זו תקופה מאתגרת שניתן לצלוח אותה בצורה טובה יותר אם רק נגלה אכפתיות וסולידריות חברתית אחד כלפי השני. זו בדיוק כוחה של קהילה. בסופו של דבר כולנו בני אדם וכולנו באותה הסירה. אם לא נסייע אחד לשני נהיה תלויים אחד ליד השני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן