news08.net/ads.txt

זהר בלום: “איך נפרדים מאמא שהייתה כל עולמך? מותך לימד אותנו שברגע אחד עולמנו יכול להיחרב ולהשתבש”

1-8-20180920_184731

בלוויה קורעת לב ומצמררת הספידו הערב (חמישי) סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ואחותו אירית את אמם האהובה, פנינה, יקירת העיר – אשר מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה, בבית העלמין גורודסקי.

“איך נפרדים מאמא שהייתה כל עולמך שהכילה כל רגע בחייך – טוב או רע שתמיד עמדה שם לצידך העניקה לך את כל כולה בכל רגע ובכל שע. אנו עומדים כאן בשקט החד והכואב ומבינים שאןי מילים לתאר את העצב המציף את גופנו ומחלחל לנשמתנו החיים ככ נפלאים ומפתיעים אך טומנים בחובן הפתעות שבחלומות הכי פרועים שלנו לא היינו רוצים לחוות ומותך הוא אחד מהם – מוות מיותר כואב, אחד כזה שגורם לך להרגיש כל אחת מפעימות כסכין חדה הננעצת בכאב.

“מותך לימד אותנו שברגע אחד עולמנו יכול להיחרב ולהשתבש – אך עם כל מה שלימדת אותנו בזמן שעוד היית כאן, אנו מקווים שעם הזמן נצליח ללמוד לחייך ולהתרגש מזה. נמשיך ונעלעל באלבום הישן ונראה לנכדים עולם מופלא של ילדותנו שמחזיר אותנו אל קו ההתחלה עם זיכרונות מימים ימימה, נלמד אותם את כל מה שלימדת אותנו ולא נפסיק להזכיר להם איזו אישה נפלאה היית – כך שיעבירו זאת הלאה לדורות הבאים, נספר לילדינו שכדי להמשיך ולנסות ליצור עולם עליהם ועלינו להביט בפועלה של סבתא פנינה – האמא שלנו, האמא המופלאה שתרמה רבות לקהילה ופעלה לילות כימים כדי ליצור עולם טוב יותר”.

אירית הוסיפה בדמעות: “פועלה של אמא למען הקהילה הייתה תוך דבקות במטרה. תוך שיא עבירה אלינו את המסר בשקט בשקט בכל נים ונים בגופנו. אמא לימדה אותנו מהי מידת החסד ומהו ערכו של הושטת יד לחלש. בהעברת המסר אמא השתמשה בעשייה הלכה למעשה ללא מילים מיותרות”. ראש העיר רחמים מלול נשא אף הוא דברי הספד לאחר ההספדים של הכלה חני בלום, בני המשפחה ובהם הנכדים.

פנינה בלום ז”ל, בת 81 בלכתה, הייתה נשיאת בני ברית, ממייסדי עמותת הידידים של בית החולים קפלן ופעלה בתוכה במרץ רב עד יומה האחרון. משפחת בלום יושבת שבעה בביתה של המנוחה ברחוב ש.ב. ציון 16, דירה 5, קומה 3 עד יום א’ ערב חג סוכות – בשעה 13:00. יהיה זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן