news08.net/ads.txt

זהר בלום בעקבות ההכרזה של מלול: “המרוץ לראשות העיר מתחמם”

בלום: “אתמקד במטרה החשובה שמאחדת את כל תושבות ותושבי רחובות: הגיע הזמן להפוך את רחובות מעיר טובה לעיר מצוינת”

בעקבות הכרזת ראש העיר רחמים מלול להתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות שוב לראשות העיר, הפיץ ממלא מקומו זהר בלום אף הוא מתמודד לראשות העיר, הודעה לציבור הבוחרים לפיה, “המרוץ לראשות העיר מתחמם, בהזדמנות זו, אאחל בהצלחה לכל המועמדים ואתמקד במטרה החשובה שמאחדת את כל תושבות ותושבי רחובות: הגיע הזמן להפוך את רחובות מעיר טובה לעיר מצוינת!”

בלום פירט את עיקרי התכנית שלו בסימן “הגיע הזמן למצוינות”:

לדבריו, לאורך כל שנותיה רחובות הייתה ועודנה עיר טובה לתושביה, בין השאר, בזכות העשייה שנעשתה על ידי הנהלת העיר בעשור האחרון, אך הגיע הזמן להפוך אותה למצוינת.

אפעל לשיקום ופיתוח התשתיות בעיר באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במטרה לאפשר לתושבי רחובות להמשיך בשגרת חייהם ללא הפרעה וכן, לשקם ולחדש את רחוב הרצל המוזנח ולקדם מהלכים נוספים לשיפור הפיתוח העירוני.

אשדרג את חזות העיר בעזרת אמצעיים טכנולוגים מתקדמים, אפקח באופן הדוק על מערך הניקיון ואשקיע משאבים רבים בתחומי המיחזור והפרדת פסולת עבור איכות החיים של התושבים ולמען הבריאות של כולנו.

אגבש תכנית מתאר שתקבע את מדיניות התכנון והפיתוח בשטח העירוני, ייעוד השטחים הציבוריים ושטחי המגורים תוך שמירה על קיימות ואיכות הסביבה, במטרה לאפשר לתושבים איכות חיים גבוהה, בטווח של עשרים השנים הבאות.

אמשיך להעצים את מהפכת החינוך באמצעות בניית בתי ספר חדשניים ופתיחת מגמות טכנולוגיות מתקדמות תוך כדי יצירת קשר הדוק בין מערכת החינוך העירונית למוסדות האקדמאיים בעיר. בנוסף לכך, איישם את תוכניות הבנייה מחדש ושיפוץ של מוסדות החינוך הוותיקים בעיר.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

ההצהרה של ראש עיריית רחובות רחמים מלול

רחמים מלול יכריז: “אתמודד שוב על ראשות העיר רחובות”

צילום: גיא כושי ויריב פיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן