news08.net/ads.txt

זהר בלום: "חברי סיעת יש עתיד מתנגדים למינוי רב ראשי נוסף בשכר לעיר רחובות, חד משמעית!"

זהר בלום חדשה

"חברי סיעת יש עתיד מתנגדים למינוי רב ראשי נוסף בשכר לעיר רחובות, חד משמעית!" – את הדברים הללו כתב זהר בלום, ראש מטה יש עתיד וסגן ראש העיר, לאחר שהעלה פוסט בו הזמין את תושבי העיר להגיע למפגש הפתוח עם יאיר לפיד שיתקיים במוצאי השבת. בשרשור התגובות, שאלה את בלום תושבת העיר, שירלי אשכנזי: "האם תוכל להסביר מדוע חברי סיעת יש עתיד נמנעו בהצבעה כה חשובה על מינוי רב שני לעיר?"

מתנגד למינוי הרב הספרדי. זהר בלום

בתשובתו הוסיף בלום כי "כראש הסיעה, הייתי בזמן ההצבעה בחו"ל במסע גיוס כספים למען העיר רחובות. לא נערכו דיונים כמו שרצינו של סיעת 'יש עתיד' המקומית בעניין וכשהתברר שההצעה תעבור גם במידה וחברי 'יש עתיד' יתנגדו בחרנו להימנע. הייתה כאן טעות בשיקול הדעת אך נעשה הכל כדי שהמועצה הדתית, שמהתקציב שלה מגיע המימון לרב הראשי הספרדי לא תחרוג מהתקציב שהוקצה לה מראש". אשכנזי השיבה: "הימנעות משמעה הסכמה בשתיקה ולא התנגדות".

ההתכתבות של בלום ותושבת העיר בדף הפייסבוק שלו

 

כזכור, בישיבת המועצה האחרונה אשר דנה בסוגיה, נמנעו חברי המועצה אבי קינד וד"ר מרה קנבל שייצגו את הסיעה. בסופו של דבר חברי המועצה גיורא בן ארי ושי קזיוף הצליחו להעביר את ההצעה לסדר היום ברוב של מצביעים, אולם אלפים מתושבי העיר החליטו להתגייס בכדי לשנות את ההחלטה, הקימו דף מחאה כנגד מינוי רב נוסף ואף יקיימו פעולות מחאה שהראשונה בהן תיערך ברחבת הקניון בעיר בשישי הקרוב.

הצליחו להעביר את נושא הרב הספרדי. בן ארי וקזיוף עם ראש העיר בישיבת המועצה

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן