זהר בלום חנך את אולפני הרדיו החדשים של קול השפלה

המועמד לראשות העיר, זהר בלום, הדליק נרות חנוכה יחד עם תחנת רדיו קול השפלה, 103.6FM של רחובות ושמח לחנוך את אולפני הרדיו החדשים שהוביל ותמך בהקמתם בקרית החינוך דה- שליט.

זהר בלום התכבד לחנוך את אולפני הרדיו החדשים של קול השפלה 103.6 FM

המועמד לראשות העיר, זהר בלום, זכה להדליק נרות חנוכה יחד עם תחנת רדיו קול השפלה, 103.6FM של רחובות ושמח לחנוך את אולפני הרדיו החדשים שהוביל ותמך בהקמתם בקרית החינוך דה- שליט.

במהלך ביקורו באולפנים החדשים, התראיין בלום בשידור חי לאמילי ומיכל, תלמידות המשמשות מנחות ברדיו כחלק ממגמת התקשורת בביה”ס. אמילי ומיכל שוחחו עם בלום על מצב מערכת החינוך העירונית בשגרה ובחירום וכן, על מצב משפחתו לאור החדשות האישיות והטראגיות בעקבות כניסתם למשפחת השכול בעקבות מלחמת “חרבות ברזל”.

זהר בלום בירך

:

“אני שמח על הקמת אולפן הרדיו החדש שימשיך לתת במה להמשך שידורי תחנת רדיו חינוכית שהוקמה על ידי מינהל החינוך בראשותי באישור משרד התקשורת ובשיתוף משרד החינוך וקול ישראל. אני גאה שתחנת הרדיו הזו מנוהלת ומופעלת על-ידי תלמידות ותלמידים שמחזיקים במקצוע פרקטי המלמד אותם אחריות אישית, עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, יכולת התנסחות וגמישות.

כלים אלו מהווים את כניסתם לבמה התקשורתית המדהימה אותה אנו מספקים כחלק מתכנית הלימודים בקרית החינוך דה- שליט. תודה רבה לצוות ההפקה והצילום, הבימוי וניהול האולפן, הטכנאים ועורכי הטקסט על ההזדמנות להתארח בעוד תכנית מדהימה שלכם. עלו והצליחו”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן