news08.net/ads.txt

זה הג’וב החדש של צביקה מדהלה בעיריית רחובות

מדהלה מונה לסמנכ”ל בעיריית רחובות: “רואה זכות גדולה בהזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור”

צביקה מדהלה מסוג האנשים שניתן לומר עליהם רק מילים טובות. הוא נאמן, מקצוען וראוי להערכה.

מדהלה, שבשלוש השנים האחרונות מכהן כמנהל אגף המוניציפאלי בעיריית רחובות קודם לתפקיד בכיר עוד יותר ויאייש את עמדת הסמנכ”ל התפעולי בעיריה. לפני כן כיהן בתפקידים ניהוליים במשך כ-9 שנים ברשת חוויות אשר בשיאן כיהן גם כמ”מ מנכ”ל רשת חוויות וכסמנכ”ל הרשת.

מדהלה נשוי ואב לארבעה ילדים, תושב שכונת אבן גבירול בעיר, בוגר תואר ראשון ושני.

בתפקידו האחרון בשירות קבע בצה”ל שירת כסגן אלוף, בתפקיד ראש ענף הדרכה ואימונים במרכז לאימוני יבשה וכן שירת כקצין אג”מ, ראש מדור מבצעים ועוד.

במסגרת תפקידו כסמנכ”ל/ראש מינהל תיפעול בעיריית רחובות הוא יהיה אחראי על האגפים התפעוליים של העירייה ויאגם את המשאבים בתחום התפעולי, יחד עם תפקידיו עד כה כמנהל האגף המוניציפלי.

– המינוי כפוף לחוו”ד משפטית ואישור משרד הפנים, כמקובל. 

ראש העיר, רחמים מלול בירך על המינוי ואמר כי “צביקה מדהלה הוא מנהל מצוין ומשרת ציבור מהמעלה הראשונה. בשנים האחרונות הוא שירת את הציבור בחריצות, בנאמנות ובמסירות ואנו שמחים לקדם אותו לתפקיד בכיר יותר שבו יוכל לתרום מכישוריו לטובת עבודת העירייה”. 

צילום: רמי זרנגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן