news08.net/ads.txt

זה הפסיכולוג שנעצר ושוחרר בתנאים מגבילים

פסיכולוג המעניק שירותים כמתאם טיפולים ועוסק בייעוץ וליווי משפחות, נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד לעבירות מס. לפי רשות המיסים, מדובר בפסיכולוג תמיר שפר אשר על פי החשד, בשנים 2015 – 2022 העלים הכנסות של למעלה מ-2 מיליון ₪ הנובעות מפעילותה של עמותה שייסד בארה”ב בשם “חן, חסד ורחמים”.

במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום  בשיתוף עם פקיד שומה ירושלים 1, עלה החשד כי שפר אינו מדווח על מלוא הכנסותיו. בעקבות החשד נפתחה חקירה במסגרתה נערכו חיפושים ונתפסו, בצו בית משפט, מסמכים בביתו של הנחקר ואצל מייצגיו מול רשויות המס.

מהחקירה עולה החשד כי הנחקר משך כספים מהעמותה לאורך השנים מבלי לדווח לרשויות המס. משיכות הכספים בוצעו, על פי החשד, במגוון פעולות שאינן לגיטימיות, כמו הוצאת צ’קים על שם העמותה ופדייתם למזומן בצ’יינג’ים. כמו כן, עולה החשד כי הנחקר נהג למשוך כספים מחשבון הבנק של העמותה בארה”ב ולעשות בהם שימוש לצרכיו הפרטיים מבלי לדווח לרשות המסים על כספים אלה כעל הכנסה.

החשוד הובא אתמול בפני שופט בית משפט השלום בירושלים ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן