news08.net/ads.txt

זה השלל שנתפס ברכבו של תושב רמלה

בן 22 שוחרר בתנאים מגבילים, ולפני כתב אישום. הנה הפרטים

נהג תושב רמלה נעצר לבדיקה והתברר כי לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ונוהג בהשפעת סמים

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בגזרת שפלה נגד עבירות מסכנות חיים בכביש 44 סמוך לצומת בית דגן נעצר רכב לבדיקה עם עצירת הרכב עלה חשד לנהיגה בהשפעת סמים בשל ריח חזק שנידף מתוך הרכב וכן בחיפוש ברכב נמצא חומר החשוד כסם מסוכן, הנהג תושב רמלה (22) נחקר ושוחרר בתנאים ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. הרכב הושבת ל-30 יום.

נהיגה בהשפעת סמים/אלכוהול הינה עבירה המסכנת את הנהג וכלל משתמשי הדרך, נמשיך בפעילות האכיפה במטרה לייצר הרתעה ולהגביר את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

בנוסף, במסגרת “מסלול בטוח – המאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית לחיזוק המשילות וההרתעה בפעילות של שוטרי אגף התנועה” – נתפס נהג תושב רמלה נתפס בגין מהירות מופרזת ובבדיקה נמצא כי הוא פסול לנהיגה ע”י בימ”ש.

שוטרי אגף התנועה בגזרת שפלה שעסקו בפעילות אכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים קלטו במכשיר למדידת מהירות, רכב פרטי הנע במהירות מופרזת של 139 קמ”ש במקום 100 קמ”ש, בכביש 431 סמוך למחלף עין הקורא. לאחר עצירת הרכב התברר כי הנהג תושב רמלה בן 19, פסול לנהיגה ע”י בימ”ש.

הנהג נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. רכבו הושבת לתקופה של 30 ימים.

ממשטרת ישראל נמסר: נהיגה בזמן פסילה מהווה הפרה חמורה של החוק ומסכנת את ציבור הנהגים. אגף התנועה פועל לאתר נהגים אלה ולהרחיקם מהכביש, במטרה להגביר את ההרתעה ולשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן