news08.net/ads.txt

זוג עם פעוט נתקעו בחדרם במלון באילת – ביקשו סיוע מהציבור, איך זה נגמר??

לפני זמן קצר (חמישי, צאת הצום) פרסמו תייר השוהה ב”אמדר הוסטל” באילת כי נתקע בחדר יחד עם אישתו ובנם הפעוט – אין מענה בהנהלת המלון וכי הם משוועים  לאוכל ומים.

“אנחנו מתארחים בחדרי אמדר הוסטל וננעלנו מחוץ לחדר כשהמפתח לא פותח את הדלת. כמובן שאנחנו בלי אוכל ומים ואין איפה לקנות. ואין מענה באף טלפון של הנהלת המקום ועובדיה. אולי מישהו מכיר את אחד העובדים ויכול ליצור איתם קשר? אני עם פעוט קטן .. הוא כבר ממש מסכן ועייף וצמא וחם לו”.

נציין כי הפוסט פורסם בפייסבוק בצהריים ואושר ככל הנראה רק לאחר צאת הצום – כך שמרגע המקרה ועד כה חלפו מספר שעות. האירוע הסתיים בצורה הראויה ביותר והבעלים טיפלו בסוגיה בתוך זמן קצר, אלא שבחצי שעה האחרונה זוכה המלון למטר של פניות בנושא. לדברי הבעלים “מדובר היה באירוע שהתרחש בצהריים, יש לזוג צ’יפ אוטומטי לצ’ק אין ובסך הכל היה צריך ללחוץ על כפתור. כולם בסדר גמור וכל הכבוד לתושבים הערניים שפנו אלי בדקות האחרונות. לשמחתנו הדבר נפתר במהירות, שתהיה לכולם חתימה טובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן