זוועה: גופות של ארנבים הושלכו לרחוב בבאר יעקב

חשיפת מערכת חדשות 08 | מעשה זוועה של התעללות והרג של בעלי חיים נחשף היום (ראשון) בשטח פתוח בשדרות האלונים. הדס, תושבת היישוב, הבחינה במחזה נוראי של עשרות גופות ארנבים, מפוזרות בשטח: “פשוט מזעזע לראות דבר כזה, לחסוך כמה שקלים על חשבון חסר ישע”.
התמונות שהתקבלו במערכת חדשות 08, מציג תמונות קשות. הדס, סיפרה לחדשות 08: “כבר כמה פעמים שראיתי חיות שנזרקו מכל מיני סוגים אבל הכי הרבה נתקלתי בארנבות . קונים לילדים לחודש חודשיים ואז שמתחילים המחלות לא מוכנים להכניס את היד לכיס פשוט מזעזע לראות דבר כזה, לחסוך כמה שקלים על חשבון חסר ישע”.
לאחר פנייה ממערכת החדשות, המחלקה הווטרינרית מסרה כי: “לא נעשתה פנייה מאף גורם. הנושא נלקח ברצינות ואנו נשלח מיידית שוטר למקום”. החשד הראשוני הוא שהבעלים לא רצה לשאת את ההוצאות הכספיות ולכן זרק את הארנבים לרחוב.  הדס הוסיפה כי הפגרים פונו ואילו הארנב שנפצע הועבר לטיפול של עמותת בית נתנאל.
מועצת באר יעקב מסרה: “נבדק החשד כי הארנבים נזרקו לאחר שלא יכלו לטפל בהם. השיטור העירוני פינה את הפגרים לאחר שקיבלנו דיווח על כך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן