news08.net/ads.txt

זוועה: מנאר חג’אג’ ובתה חדרה נרצחו באמצע החניון בלוד

מנאר חג’אג’ ובתה חדרה נרצחו באירוע ירי מחריד שהתרחש אמש בלוד. אחותה התאומה של חדרה מאושפזת בבית החולים.

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס לרצח ואמר: “הרצח הנורא בלוד של מנאר חג’אג’ ובתה חדרה בת ה-14 יחד עם רצף ארועי האלימות של הימים האחרונים מחייב אותנו להגביר את האכיפה והנוכחות של כוחות משטרה בערים ולהחמיר את הענישה מול כל מעשה אלימות. אני שולח ניחומים למשפחת חג׳אג׳ והחלמה מהירה לאחות התאומה”.

“אמא ובת נרצחו הלילה בלוד. אני מרגישה שאני צריכה לחזור על זה כדי לתפוס את עומק הזוועה”, ציינה ברשת החברתית יו”ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי: “אמא ובת נרצחו הלילה בלוד. 5 מילים שמתארות את המצב הקשה שאנחנו בו. מצב שבו הביטחון האישי לא רק שלא מובן מאליו, הוא חסר כל כך, הוא חסר עוד יותר בחברה הערבית ובעיקר הוא חסר לנשים. זה בלתי נסבל.

אני מחזקת את המשפחה של מנאר חג’אג’ וחדרה בתה, ברגעים הטרגיים והקשים האלה, ומבטיחה שכממשלה, כנבחרת ציבור, אני אמשיך להוביל את המאבק נגד האלימות הקשה הזאת למען כל אחת ואחת. אחרי שנים של הזנחה, דרשנו ותקצבנו תכניות להגברת הביטחון של אזרחי ואזרחיות ישראל הערביות. וזאת רק ההתחלה. השר שלנו עמר בר לב הוא הראשון שהיה לו האומץ להכניס את הידיים למשבר המדמם הזה ולהתחיל להאבק בפשיעה, בנשק הלא חוקי, באלימות. ככה משנות מציאות. שנים שאני נאבקת להגברת הביטחון לנשים, גם יהודיות וגם ערביות, במרחב הציבורי והפרטי. זאת השליחות שלי. כי ביטחון זה לא רק לנצח מלחמות, ביטחון זה להשאר בחיים. פשוט להשאר בחיים. שנים שאני זועקת את הזעקה הזאת, שנים נלחמת למען הזכות הבסיסית הזאת. ולא אפסיק. עד שננצח.

שרת הפנים איילת שקד (הרוח הציונית) בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5: “צריך להילחם מלחמת חורמה בפשיעה המאורגנת ובפשיעה במגזר הערבי. התחלנו לעשות זאת השנה, אך זה צריך להיות חלק מתוכנית הרבה יותר גדולה. בתקופה האחרונה כמות הרציחות עולה וגוברת, זה דבר חסר תקדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן