news08.net/ads.txt

זו האטרקציה החדשה של יאס איילנד באבו דאבי

איי השעשועים והפארקים יאס איילנד משיק את הפארק לבעלי חיים ימיים, שחרט על דגלו לדאוג לרווחת בעלי החיים ושמירה על האוקיינוס. בפארק תמצאו בעלי חיים ימיים משמונה אזורים שונים בעולם, מהקוטב הצפוני ועד לאזורים טרופים שמציגים את העולם המופלא מתחת למים

בשעה טובה: נפתח SeaWorld Abu Dhabi – הפארק הראשון במזרח התיכון, ביאס איילנד אבו דאבי.

SeaWorld Abu Dhabi הוא פארק חדש וחדשני של בעלי חיים ימיים, שמביא את סיפורו של האוקיינוס, תחת הסלוגן “כולנו מחוברים לאוקיינוס, והאוקיינוס מחבר את כולנו”. הפארק מכיל בעלי חיים ימיים משמונה אזורים שונים בעולם, וחושף את המבקרים לצד אחר של החיים באוקיינוס – מבעלי חיים מקוטב הצפוני, הדרומי ועד לאזורים הטרופיים.

בין השאר, תמצאו כאן את האקווריום של בעלי החיים הימיים הגדול בעולם, הכולל מעל 68,000 בעלי חיים ימיים, שעליהם אפשר להשקיף דרך יותר מ-20 חלונות צפייה.  הפארק משתרע על פני חמישה מפלסים מקורים בשטח של 183,000 מ”ר.

אתמול התקיים טקס פתיחה חגיגי בפארק במעמד מוחמד ח’ליפה אל מובארק, יו”ר מיראל (החברה המפתחת של הפארקים ביאס איילנד) וסקוט רוס יו”ר SeaWorld Parks & Entertainment ומכובדים נוספים. במהלך האירוע התקיים מופע מרכזי של כוכב העל האמירי חוסיין אל ג’סמי, תזמורת של 120 נגנים והמופע מולטימדיה מתקדם שמביא לחיים את פלאי האוקיינוס שיהיה זמין גם לכל באי הפארק.

דואגים לשלומם של היצורים הימיים

אחד הדברים המרכזיים שסיוורלד יאס אבו דאבי חרט על דגלו הוא מחויבות עמוקה לבעלי החיים הימיים והתחייבות לשמור ולהגן עליהם ולהגן על האוקיינוס. לאחרונה הוענק לפארק ולמרכז ההצלה והמחקר שלו אישור מטעם “Global Humane” שהיא הזרוע הבינלאומית של הארגון האמריקאי “American Humane” . ארגון הדואג לרווחתם של בעלי חיים כבר יותר מ-150 שנים. האישור מעיד על הרמה הגבוהה של הדאגה לבעלי החיים וזאת הפעם הראשונה שאישור מסוג זה מוענק מטעם הארגון למקום הפועל במזרח התיכון וצפון אפריקה.

הערך העליון של הפארק הוא רווחת בעלי החיים אותה תרגישו בכל רחבי המתחם. החלק מבתי גידול חדשניים, טיפול וטרינרי איכותי ויישום הסטנדרטים הגבוהים ביותר לרווחת בעלי החיים. מרכז המחקר וההצלה, Yas SeaWorld Research & Rescue הוא הראשון מסוגו באזור והוא עוסק בחילוץ, שיקום והחזרה של בעלי חיים ימיים. המרכז מחויב לשמור על בעלי החיים הימיים, בבתי גידול ומערכות האקולוגיות בים הערבי ולחנך את הדור הצעיר לאהבת הים. 

הצצה לכמה מהאטרקציות המובילות של SeaWorld

האוקיינוס האינסופי מכיל, בין השאר, את האקווריום הימי הגדול בעולם, חלון צפייה אנכי באורך 20 מטרים, שדרכו אפשר לצפות בכרישים, להקות של דגים ויצורים ימיים רבים נוספים וכן חוויות ייחודיות כמו צלילה או סיורים רגליים מתחת למים.

ממלכת האוקיינוס של אבו דאבי מספקת הצצה מרתקת על המערכת האקולוגית הימית הייחודית של הים הערבי וההיסטוריה העשירה של שליית פנינים מהים.

Rock Cove מדמה מפרץ נסתר באוקיינוס השקט במערב ארצות הברית, עם אריות ים הנחים על הסלעים וקופצים למים. טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לדמות את זרמי המים, תנועת הגלים ותנאי התאורה של הסביבה הטבעית של בעלי החיים.

האוקיינוס הטרופי הוא בית למפלים, לגונה ויער גשם שופע. המבקרים עוברים דרך סלעים אל נקודת פלמינגו, שם אפשר לצפות בפלמינגו וללמוד על ההתנהגות של העופות היפהפיים הללו. בין העצים הגבוהים של יער הגשם ניתן לצפות בטוקנים, תוכים ומינים נוספים של ציפורים, ומפרץ בקצה היער חיים דולפינים ודגים טרופיים.

הממלכה הארקטית כוללת, בין השאר אטרקציה שנקראת Hypersphere 360° – כדור מולטימדיה של 360 מעלות שבו המבקרים יכולים לחקור את מעמקי האוקיינוס באמצעות מסע מסביב לעולם. באנטארקטיקה שבקוטב הדרומי אפשר לפגוש מינים שונים של פינגווינים וללמוד על החיים בתנאי אקלים קיצוניים.

בפארק יש אפשרויות מגוונות של מסעדות ומזנונים של אוכל מהיר שמשקיפים על האוקיינוס האינסופי.

כרטיס כניסה 375 דירהם למבוגר, 290 דירהם לילד. כרטיס משולב לארבעת הפארקים ביאס איילנד – 675 דירהם, תקף ל-14 יום.

מידע נוסף באתר: www.seaworldabudhabi.com

אודות יאס איילנד

יאס איילנד נמצא במרחק של 20 דקות ממרכז העיר אבו דאבי, מציע מגוון רחב של חוויות בידור ופנאי. SeaWorld Yas Island מצטרף לשלושה פארקי שעשועים עטורי פרסים באי – פרארי וורלד אבו דאבי, יאס ווטרוורלד ופארק וורנר בראדרס. לצדם, יש ביאס איילנד  אטרקציות מסעירות נוספות, בהן יאס מרינה סירקל, הבית של מרוצי פורמולה 1, וכן מלונות, מסעדות, ברים וחופים זהובים.

אורחים של בתי המלון ביאס איילנד נהנים משירותי שאטל בחינם מבתי המלון לפארקים שבאי וכן בין הפארקים עצמם. יש גם שירות הסעות חינמיות משדה התעופה של אבו דאבי ומדובאי אל בתי מלון באי. עוד על יאס איילנד באתר https://www.yasisland.com

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תיירות, תרבות ופנאי >> לחצו כאן

צילום: DCT

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן