זו הבשורה בגני הילדים בקרית מלאכי

התוכנית לעידוד אורח חיים בריא בקריית מלאכי ‘אפשרי בריא’, מחלקת הגנים ולשכת הבריאות המחוזית אשקלון תגיע בקרוב גם לגני הילדים בקרית מלאכי

תוכנית אפשרי בריא – מגיעה לגני הילדים

התוכנית לעידוד אורח חיים בריא בקריית מלאכי ‘אפשרי בריא’, מחלקת הגנים ולשכת הבריאות המחוזית אשקלון תגיע בקרוב גם לגני הילדים בקרית מלאכי

במסגרת התוכנית יקבלו כלל גני הילדים בעיר לוח אינטראקטיבי להקניית מיומנויות והטמעת הרגלי צריכת מזון בריא. לוח דומה -אישי, יחולק לכל ילדה וילד. לאחרונה התקיימו מספר מפגשי הכשרה על ידי תזונאית קלינית לצוותי החינוך אודות הטמעת מזון בריא.

כזכור, עובש במזון שמועבר לילדי הגנים ובתי הספר בקרית מלאכי.

“בימים האחרונים הובאו לפניי תמונות של מנות מזון שהוגשו לילדים בגנים ובבתי ספר בעיר. כפי שניכר מהתמונות, איכות המנות ירודה עד מאוד, ובחלק מהמקרים הופיע בהן עובש של ממש. מציאות זאת מסכנת את בריאות התלמידים, ואין לעבור עליה לסדר היום”, כתבה במכתב דחוף יו”ר האופוזיציה אליאור עמר לראש העיר ללו זוהר.

“על כן, אבקשך להורות לאלתר על עצירת ההתקשרות עם חברת ההזנה, עד בחינה מחודשת ומהירה של איכות המזון המועבר ממנה אל מוסדות החינוך. אבקש להזכיר, כי אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים בה אנו נחשפים לסיטואציות מעין אלו, עובדה אשר מצדיקה בחינה כוללת של ההתקשרות עם חברת ההזנה גם בעתיד.

“במקביל ולאור הישנות המקרים, אבקשך להורות על כינוס בהקדם של ועדת החינוך העירונית לדיון בסוגיה”.

מעיריית קרית מלאכי נמסר בתגובה: “עיריית קריית מלאכי רואה בהזנה לבתי הספר והגנים כנושא אקוטי ולכן בשנה האחרונה הגברנו את הפיקוח על מפעילי המזון, חלקם הוחלפו במהלך השנה. כמו כן נעשו מספר ביקורי פתע במפעלים המספקים הזנה למוסדות החינוך ואנו במעקב צמוד.

ביום ראשון השבוע במספר גנים המקבלים מזון מהדרין משני ספקים ספציפיים, נמצא מזון שלטענת ההורים וצוות הגן לא היה ניתן להגשה. מחלקת הגנים העבירה תלונה לחברת מלגם האחראית על כלל שירותי ההזנה, והספק הוציא מנות חדשות לילדים במיידי.

בכל מקרה כל הילדים קיבלו מנות חדשות או תחליפים של כריכים בתוספת פרי. תלונה הועברה למשרד החינוך והבוקר המזון נשלח לבדיקת מעבדה. נקבעה פגישה דחופה עם ספקי ההזנה. נמשיך לעקוב אחר התוצאות וטריות ההזנה בגני הילדים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: פייסבוק-עיריית קרית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן