news08.net/ads.txt

זו החברה שזכתה במכרז לבניית 212 יחידות דיור בקרית עקרון

המתחם שבו זכתה החברה הינו בשטח של 8,505 מ”ר והיא מתכננת לבנות בו 6-7 בניינים בני 4-11 קומות

במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) לבנייה של 212 יחידות דיור בבנייה רוויה במועצה המקומית קרית עקרון, צפונית-מזרחית לעיר רחובות זכתה חברת אביסרור משה ובניו.

מדובר במתחם אחד מבין ארבעה מתחמים במכרז שכללו בסך הכל 652 יח”ד בבנייה רוויה. אביסרור מתכננת לבנות בקרקע כ-6-7 בניינים בני 4-11 קומות.

המתחם שבו זכתה אביסרור הינו בשטח של 8,505 מ”ר בצפון-מזרח קרית עקרון, ועליו התמודדו 13 יזמים בסך הכל. ההצעה הזוכה היתה בהיקף 78.85 מיליון שקל (לא כולל הוצאות פיתוח של 26.3 מיליון שקל), נמוך משמעותית ממחיר השומה שעמד על 169 מיליון שקל. המחיר משקף שווי של 496 אלף שקל קרקע ליחידת דיור.

לדברי ג’קי אביסרור, סמנכ”ל בחברת אביסרור משה ובניו, “הזכייה במכרז בקרית עקרון מהווה המשך לפעילות של חברת אביסרור משה ובניו באזור – בנינו כבר ואנו בונים כיום פרויקטים מוצלחים ומבוקשים במעגל הערים הסובבות – רחובות, גדרה, באר יעקב, ראשון לציון, ויבנה. בקרית עקרון לא היתה בנייה חדשה זה שנים ארוכות, המיקום שלה אידאלי – במרכז הארץ, וכל זאת יוביל לדעתנו לביקושים גבוהים בפרויקט שנקים”.

המכרז המדובר נערך במסגרת תוכנית רשות מקרקעי ישראל קרית עקרון צפון מזרח (תמל/1074) שקודמה על ידי הרשות המקומית, רמ”י ואושרה גם לקידום מזורז בותמ”ל בשנת 2021. התוכנית הינה להקמת רובע מגורים חדש בהיקף של כ-4.400 יח”ד במבנים בני 4-11 קומות. הרובע החדש יכלול עירוב שימושים של מגורים עם חזיתות מסחריות, וכן ייבנו שטחי תעסוקה ומסחר אחרים. התוכנית כוללת גם שטחי ציבור נרחבים, ומסוף תחבורה ציבורית. יבוצע גם חיבור חלקי השכונה באמצעות שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן