news08.net/ads.txt

זו החלטת בית המשפט לפרשת המכתבים לאחר השימוע לעובדי העירייה • יקיר שינדלר: “שאפו לראובן אלקבץ”

פרשת מכתבי השימוע שהוצאי לעובדי העירייה בשם ראש העיר לאחר שלא היו מוכנים על תצהיר – הגיעה היום לפתחו של בית המשפט אשר צידד בועד העובדים וקבע כי “הודעת העיריה במכתבים ששלחה לעובדים לאחר השימוע מבוטלת. העיריה לא יכולה לקזז משכרם של העובדים תשלומים שקיבלו בגין אחזקת רכב”. בנוסך חייב בית המשפט את עירית קרית גת ב-8000 שקלים הוצאות. וזו אינה התסיעה הראשונה שמסתיימת בפסיקת הוצאות על חשבון הציבור.

חבר המועצה, יקיר שינדלר בתגובה להחלטת בית המשפט: “העובדים ניצחו את המאבק כי הצדק היה עימם. בישיבת המועצה האחרונה הפצרתי בראש העיר לבטל את מכתבי השימוע שניתנו לעובדים ערב החג, מגיע הרבה מאוד קרדיט לועד העובדים בהובלת ראובן אלקבץ שעושה לילות כימים למען העובדים.

“עובדי עיריית קרית גת ברובם הם אנשים מסורים שרוצים לשרת את הציבור, מתקשים לעשות זאת בגלל המקלות בגלגלים שיצר המנגנון המנופח שמשתק העיר”, הוסיף שינדלר,  אני פונה לראש העיר ואומר כי עדיפה דרך השלום, מהכרות עם ראובן אלקבץ, אנשי הועד ועובדי העירייה אין בליבי ספק שבהידברות יוכלו להגיע להשגים הרבה יותר משמעותיים, לטובת התושבים, העובדים והעיר קרית גת, אני כמובן נכון לסייע בהתנדבות מלאה במשא ומתן ככל שאתבקש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן