news08.net/ads.txt

זו המנהלת החדשה של מחלקת הגיל הרך בעיריית רחובות

חדשות 08 | הבחירה של עיריית רחובות: עינת בניטה, אם לשלושה ילדים מרחובות

זו המנהלת החדשה של מחלקת הגיל הרך בעיריית רחובות: עינת בניטה, אם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות בחינוך מבוגרים ותקשורת הורים מורים ילדים, נשים ומגדר וחינוך אנתרופוסופי, ובעלת תואר שני בתקשורת.

בניטה מנחה קבוצות ומאמנת, בוגרת לימודי יעוץ ארגוני ויעוץ והדרכה בגיל הרך. בשנים האחרונות עינת ניהלה, פיקחה והדריכה מסגרות חינוך גיל רך וליוותה פרויקטים מגוונים בתחום. במסגרת תפקידה עינת תהיה אחראית להוציא לפועל את חזון מינהל החינוך, להעמיק את שיתופי הפעולה בין הגורמים הרבים המעניקים שירותים לגיל הרך, ליצור תשתית לשיח פתוח ומקדם עם הורים, להוביל ולתכלל את העשייה העירונית בתחום, לפעול להנגשת המידע ועוד. כמו כן, במסגרת חוק הפיקוח החדש בו אחראי משרד החינוך על פיקוח של כל מסגרת בה מתחנכים 7 ילדים ומעלה, המחלקה תהיה אחראית על מערך ההדרכה והתמיכה החינוכית וההתפתחותית שניתנת ע”י הרשות למסגרות גילאי לידה עד 3 בעיר.

במסגרת התפיסה שמובילים ראש העיר רחמים מלול ומ”מ ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, הושקעו בשנים האחרונות משאבים רבים ומגוונים לביסוס מענה לגילאי לידה עד 3 בעיר ולבני משפחותיהם. זאת מתוך אמונה כי השקעה בגיל הרך ובגיל הינקות בפרט היא מהחשובות שיש. תפיסה זו היא שהובילה את פתיחתו של המרכז לגיל הרך לציבור הכללי בעיר וגם את פתיחתו לאחרונה של המרכז לגיל הרך ייעודי לציבור החרדי.

המהלך שהובילה המדינה לאחרונה בהעברת מעונות היום ומסגרות הגיל הרך לאחריות משרד החינוך פתח בפני רשויות שרצו בכך, את האפשרות לשלב במערך החינוך בעיר, תקן שיוביל ויתכלל את נושא הגיל הרך. העיר רחובות, שהיא בין הערים המובילות בתחום החינוך בישראל וזוכת פרס החינוך לשנת 2020, הרימה את הכפפה ובחרה בעינת בניטה להוביל את מחלקת הגיל הרך במינהל החינוך.

ראש העיר רחמים מלול: “מערכת החינוך העירונית מלווה את הילדים מגיל לידה ועד בגרות ומעניקה להם את הכלים לצמוח, להתפתח ולממש את היכולות הטמונות בהם. חשוב לנו ליישם את התפיסה הזו על הצד הטוב ביותר ולכן הקמנו מחלקה חדשה לצורך כך. אני מברך את עינת על הצטרפותה למערכת החינוך הטובה בישראל”.

זהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “המהלך שמשרד החינוך מוביל מייצר הזדמנות לעשייה משמעותית בתחום המתחבר לחזון שלי ושל רה”ע המקדם למידה רציפה מקצה לקצה, מגיל לידה ועד בגרות. נמשיך ליצור מערך עירוני בו כלל השותפים פועלים כגוף אחד המספק שירות מקצועי, מיטיב ומתוך ראיית חשיבות הרצף לכל ילדי העיר”.

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: “אנו רואים בגיל הרך חלון הזדמנות קריטי בו הסביבה בה הילד מצוי תשפיע בצורה משמעותית מאוד על עתידו. אני מברכת על הצטרפותה של עינת בניטה לנבחרת מינהל החינוך ובטוחה ביכולתה להוביל מהלכים פורצי דרך”.

צילום: עמליה לוקאש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן